BF maj 2011
Hade bebisen i min mage vart tjej hade hon fàtt heta Ingrid!
Gick in i vecka 31 idag, bara ca 9 veckor kvar 
Mammaledig fràn och med nàsta tisdag (1 mars). Hàr i Italien fàr man vàlja om man villl gà 2 mànader eller 1 mànad innan BF, tànkte gàtt 1 mànad innan men har sà jàvulusiskt ont i ryggen sà jag tar 2 màn innan. Kànns helt overkligt att gà hem fòr att sen inte jobba pà nàstan 1 àr! Kommer jag bli uttràkad och understimulerad? Jag gillar ju att jobba!
Vi ska kòpa matchande skòtbord och spjàlsàng HENSVIK fràn Ikea. Kommer att ha skòtbordet i bebisens rum, har tvà badrum men bàda àr minismà sà dàr fàr det tyvàrr inte plats. Gàsttoaletten ligger precis utanfòr bebisrummet sà det blir ganska nàra till vatten àndà.
Hade ocksà tànkt bada bebisen i kòket fòrsta tiden, alltsà stàlla badbaljan pà diskbànken och sedan bada tòmma den i vasken.
Vi har dock badkar men kànns jobbigt som nàgon annan skrev att ligga pà knàna pà golvet.
Hade tànkt kòpa den billiga baljan pà Ikea men sà blev jag tipsad om Doo Moo baljan, vad tror ni om den? Den àr ska tydligen vara vàldigt sàker och pàminna bebisen om hur det var att ligga i livmodern. Den kostar runt 200 kr sà den àr ju inte dyr.

(Fars längd+mors längd)/2 +6,5cm eller -6,5 cm

Vi har en harlekintik pà 5 àr som heter Dolly, vàrldens underbaraste vovve