• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    fliona skrev 2011-05-31 10:22:20 följande:
    Nu äntligen har våran lilla kelly kommit till oss. Vecka 40+6 behaga hon komma =) snabb och smidig förlossning =)
    grattis!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • amisej

MissS : jasså så de finns hopp att de kanske händer nått inatt el imorgon.??
    Har haft sen 14.00 idag kraftiga sd och kraftiga värk som ilar till i svanken och äggstockarna typ.
    Mycke starkare än vad jag har haft innan.
    Så får se vad som händer hoppas hoppas

• Hiavatha

Vår Elias kom den 26 maj, efter igångsättning i v 42+0. Det var ingen lätt förlossning, men resultat väger upp det ganska rejält Hjärta 3314gram och 48cm, ganska lagom

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • amisej

Moi mokulat sen 14.00 har jag haft kraftiga sd och värk. Värken va värst hittills. Så allt detta jag har haft innan va nog vara förvärk och detta jag har nu e nog riktiga värk.

När det kommer så måste jag blunda och ba försöka andas igenom värken.
    Innan kom dom var 10 min.
    Nu har jag tatt mig en dusch och Alvedon.
    Hoppas hoppas det inte lägger av nu utan sätter igång på riktigt annars blir Jag fan ledsen.

Hur går det för dig??

• MissS
    Hiavatha skrev 2011-05-31 22:54:07 följande:
    Vår Elias kom den 26 maj, efter igångsättning i v 42+0. Det var ingen lätt förlossning, men resultat väger upp det ganska rejält Hjärta 3314gram och 48cm, ganska lagom

Gratulerar!
    amisej skrev 2011-05-31 19:53:17 följande:
    MissS : jasså så de finns hopp att de kanske händer nått inatt el imorgon.??
    Har haft sen 14.00 idag kraftiga sd och kraftiga värk som ilar till i svanken och äggstockarna typ.
    Mycke starkare än vad jag har haft innan.
    Så får se vad som händer hoppas hoppas
    Ja det är ju de riktiga värkarna som känns på det sättet.
    Ingen av mina förlossningar har startat med varken vattenavgång eller med att slemproppen släpper (vad jag kommer ihåg iallafall) utan det har startat med en brunaktig/blodblandad flytning som håller sig genom förlossningen. Håller tummarna!
  • FruMadde4barnTätt

Hiawatha

Grattis till Elias!

• Maruid
    amisej skrev 2011-05-31 23:00:00 följande:
    Moi mokulat sen 14.00 har jag haft kraftiga sd och värk. Värken va värst hittills. Så allt detta jag har haft innan va nog vara förvärk och detta jag har nu e nog riktiga värk.

När det kommer så måste jag blunda och ba försöka andas igenom värken.
    Innan kom dom var 10 min.
    Nu har jag tatt mig en dusch och Alvedon.
    Hoppas hoppas det inte lägger av nu utan sätter igång på riktigt annars blir Jag fan ledsen.

Hur går det för dig??
    Jag hoppas att du har åkt in. För mig var värkarna så men tilltog i intensitet istället för att komma tätare. Men det var ju väldigt nära förestående bebis när vi väl kom in.

Håller tummarna för dig!
  • Moi Mokulat

Lina sofi jag har inte fått någon värk än. Såg dock lite lite pytti blod i morse. Men de var de gången och inte mer. Försöker massagera magen lite. Var en sm sa att de kunde hjälpa.