• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • hmcc
    Mallan76 skrev 2010-11-26 22:57:32 följande:
    Åh vad skönt, nu är Linnea äntligen ute!! Kan inte fatta hur hon kunde gå så lång!?
    Olle var fantastisk ikväll!
    Härligt!

Nu blir det Jay som vinner Olle tvåa och Minnah trea.

Är ingen Olle fan men tror det blir så.
  • Pyff

OOOOOOIIIIIIII jag är så lycklig att Minnah klarade sig kvar och att vi äntligen slipper Linnea!!

Pyff på er!
  • Novemberstjärnan
    Pyff skrev 2010-11-27 20:11:48 följande:
    OOOOOOIIIIIIII jag är så lycklig att Minnah klarade sig kvar och att vi äntligen slipper Linnea!!
    Vi har förstått det nu. Synd bara att Minnah sjöng som en kratta.
  • Pyff

Ok Minnah var inte på topp men det är ju inte så konstigt efter att ha varit jättesjuk och haft talförbud hela veckan! :-] HOn har ju en klockren röst som hon visat varenda fredag innan!

Pyff på er!
  • Mara
    Pyff skrev 2010-11-28 09:06:51 följande:
    Ok Minnah var inte på topp men det är ju inte så konstigt efter att ha varit jättesjuk och haft talförbud hela veckan! :-] HOn har ju en klockren röst som hon visat varenda fredag innan!
    Okej, hon sjunger bra i vanliga fall. Men jag tror inte på henne som artist. Hon har ju liksom inget speciellt som utmärker henne från mängden.
  • hmcc
    Mara skrev 2010-11-28 13:00:34 följande:
    Okej, hon sjunger bra i vanliga fall. Men jag tror inte på henne som artist. Hon har ju liksom inget speciellt som utmärker henne från mängden.
    Så var det många som sa om Agnes...
  • Mara
    hmcc skrev 2010-11-28 13:40:00 följande:
    Så var det många som sa om Agnes...
    Jag har säkert missat något, men har Agnes gjort mycket mer än Idol?
    Men ändå kan jag tycka att Agnes har liksom lite mer utrstrålning och karisma än vad Minnah har.
  • Kokomo
    Mara skrev 2010-11-28 13:45:21 följande:
    Jag har säkert missat något, men har Agnes gjort mycket mer än Idol?
    Men ändå kan jag tycka att Agnes har liksom lite mer utrstrålning och karisma än vad Minnah har.
    Ja, det har gått riktigt bra för henne både i Sverige och internationellt.
    sv.wikipedia.org/wiki/Agnes_Carlsson
  • Mara
    Kokomo skrev 2010-11-28 14:01:18 följande:
    Ja, det har gått riktigt bra för henne både i Sverige och internationellt.
    sv.wikipedia.org/wiki/Agnes_Carlsson
    Okej, jag är väl inte så påläst

Men jag tyckte när Agnes var med i Idol, att hon visade lite mer personlighet än vad Minnah gör. För mig kändes Agnes mer som en artist redan i Idol. Men det är väl klart att Minnah säkert skulle kunna utvecklas mera. Men jag tycker att Linnea känns mer som en artist än Minnah, och därför tyckte jag att det var synd att det var Linnea som fick lämna sin plats i Idol.
  • hmcc

LInnea kan säkert bli artist men idol är fel forum för den typen...

Det ska vara glassigt och säljande och även om Minnah kan se beige ut nu så tror jag dom kan slipa upp henne.

Tycker att skillanden är enormt från audition.

Svar på tråden Idol 2010