• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Mara
    hmcc skrev 2010-11-28 16:45:05 följande:
    LInnea kan säkert bli artist men idol är fel forum för den typen...

Det ska vara glassigt och säljande och även om Minnah kan se beige ut nu så tror jag dom kan slipa upp henne.

Tycker att skillanden är enormt från audition.
    Med det argumentet måste ju i så fall även Idol vara fel forum för Jay. Det han gör är ju inte direkt glassigt...
  • Pyff
    Mara skrev 2010-11-28 13:45:21 följande:
    Jag har säkert missat något, men har Agnes gjort mycket mer än Idol?
    Men ändå kan jag tycka att Agnes har liksom lite mer utrstrålning och karisma än vad Minnah har.
    Skojjar du eller?? Agnes har ju legat på BIllboardlistan i USA! Och spelats över hela Europa senaste året typ
    Pyff på er!
  • hmcc
    Mara skrev 2010-11-28 17:38:20 följande:
    Med det argumentet måste ju i så fall även Idol vara fel forum för Jay. Det han gör är ju inte direkt glassigt...
    Han är mer idol än Linnea nånsin kommer bli.

Flickorna är tokiga i honom...och det är dom som köper skivor...
  • Kokomo
    hmcc skrev 2010-11-28 19:06:14 följande:
    Han är mer idol än Linnea nånsin kommer bli.

Flickorna är tokiga i honom...och det är dom som köper skivor...
    Men han är väl knappast glassig?
  • vackrastarflow
    Pyff skrev 2010-11-28 19:01:07 följande:
    Skojjar du eller?? Agnes har ju legat på BIllboardlistan i USA! Och spelats över hela Europa senaste året typ
    Jo men i Sverige ser man inte henne så mycket mer än på Allsång på Skansen, Melodifestivalen och på kungabröllop. Hör henne nån gång ibland på Radio Rix, möjligtvis hänger hon även med på Rixfestivalen och kör samma låtar som hon vann Idol med. Inget fel i det antar jag, men Minnah lär gå samma väg. Precis som Marie Picasso mfl.
    Visst är det kul för Agnes att hon legat på Billboardlistan. Typ som Pandora som är skitpopulär i Japan. Men det blir ändå slätstruket på hemmaplan.

Linnea är detta årets Amanda Jenssen. Såg henne i somras förresten (Amanda då dvs) ihop med The Sounds och The Ark. Något som ettan hennes år, Picasso, bara kan drömma om.
    Jag ser faktiskt hellre att Linnea blir fyra och får en framtid som Amanda än etta och en framtid som Picasso.
    Kokomo skrev 2010-11-28 19:30:33 följande:
    Nä det kan man nog inte säga
    Sen är inte Idol så enkelspårigt som det var innan. Nu finns det rum för artister som både Linnea och Jay. Så att man är "idol" är inget man kan komma med längre. Eller?
  • loppis7

Jag fattar inte varför Jay får vara kvar efter allt om droger....

• vackrastarflow
    hag7 skrev 2010-11-28 23:08:12 följande:
    Jag fattar inte varför Jay får vara kvar efter allt om droger....
    kanske för att Weise och Olle fått stanna kvar trots att de varit fulla många gånger?
  • hmcc
    Kokomo skrev 2010-11-28 19:30:33 följande:
    Han är säljande...om han nu inte sabbar alltihop som Marcus
  • Pyff
    hmcc skrev 2010-11-29 13:29:39 följande:
    Han är säljande...om han nu inte sabbar alltihop som Marcus
    Ja Markus ja Såååå synd att han sabbade sin karriär för han var sjukt bra verkligen. Tänkte på honom i fredags när Olle körde Fix you och fick strålande kritik av juryn.............Markus gjorde den ungefär 100 gånger bättre än Olle det året han tävlade!
    Pyff på er!
  • hmcc

Vad sjunger dom på fredag, nån som vet?

Svar på tråden Idol 2010