Idol 2010
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Håller alla tummar för att stackars Minnah klarar båda låtarna ikväll, och för att Linnea äntligen åker ut!
Olle är bäst hittills.
olle var ju heeeelt fantastisk i kväll
Hoppas att Minna eller Linnea åker ut..
Linnea riskerar att åka ut tyvärr
Men jag tycker ändå att det lyckats ganska bra när mina tre favoriter har kommit till topp 4
Helst vill jag att Minnah åker, men hon har nog för många fans därute, hon är riktigt schlagersvensk a la Sanna Nielsen.
Olle gjorde riiiiiktigt bra ifrån sig ikväll, kul att se att han gör skäl för sin placering i topp 4
Linnea kan åka hem ikväll, så trött på henne nu.
Åh vad skönt, nu är Linnea äntligen ute!! Kan inte fatta hur hon kunde gå så lång!?
Olle var fantastisk ikväll!
Synd. Hon var färgstark och rutinerad, tycker jag. Lyste upp det annars så slentrianmässiga Idol. Nu har alla de färgstarka karaktärerna rykt. Det blir ointressantare och ointressantare att se Idol.
Idag såg jag bara den sista sången av Jay. Tyckte inte att han gjorde den så bra faktiskt. (Men visst brukar han vara bra.
)
Sen hörde jag lite Olles sång. Men när han kommer brukar jag av någon anledning bli frånvarande. Och även så när den där Minnah kommer.
Nä, inte bra
Jag gillar verkligen Linnéa, håller med om att hon lyste upp. Dessutom var hon otroligt talangfull.
Nu blir det Olle eller Jay.