Idol 2010
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Som sagt vinnaren är ju redan klar så det är ju inte så spännande ![]()
Detta känns inte spännande längre. Det är så uppenbart att Jay vinner... såpass att det vore en skräll om han INTE gjorde det!
Glider inte Jay lite på sin populäritet också?...bara en fråga...Han ä r bra, men blir det inte lite "kejsarens nya kläder" av det här, och Juryn förstärker sin egen förträfflighet om de öser lovord över Idolerna, för då är det ju visat att de är bra på att plocka artister.
Jag gillade inte Jays första (hårdrockslåt?) Gillar inte den typen av musik, så jag har väl lite svårt att bedöma honom där, men jag tycker nog inte det var kanon, ändå.
Den andra, Elvislåten, var ju lite lam tycker jag.
Minnah, som jag inte tycker är färgstark, tror jag är kommersiell och kommer slå starkt utanför Idol. Bättre för henne att inte få något slavkontrakt med skivbolagen.
(Stackars Jay då förresten
Hur ska det gå för honom med dessa orimliga krav skivbolaget ställer, med sina paketlösningar som Idolvinnaren måste gå med på? )
Jay har varit juryns favorit från början, man verkligen ser och hör deras favoriter. OLLE borde gått vidare i stället för Minnah....Men som oftast så efteråt är 3:an mer ute och får fler spelningar och synns i tigningar och tv så jag hoppas verkligen det går bra för Olle.