Islam
Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2010-11-04 11:19:28 följande:
Jag är inte en hycklare som ena stunden säger att jag är muslim och i den nästkommande stund smutskasta islam. Vända kappan efter vinden är inte min egenskap. Sedan vet jag inte vad "profetens avkomma" betyder i sammanhanget. Vad jag uppfattar ordet är att det betyder att vara avkomling, dvs släkt och det är jag inte. Men menas det att jag följer profetens saw så ja, det gör jag vilket har irriterat dig till den grad att du börjat kalla mig och de andra muslimer elitmuslimer för att håna och smutskasta oss.
Posh skrev 2010-11-04 11:05:48 följande:
Jag skulle inte vilja bidra till det du bidrar till om jag vore dig.Nu får detta inlägg vara det sista OT från mig här så låt oss diskutera sakfrågorna och inte person.
Vidare väljer du att bibehålla nån sorts ohälsosam fixering vid min religionstillhörighet.
Jag tycker detta är ointressant för precis alla, utom dig. Det är dessutom lite obehagligt. En respektfull man håller sig ifrån att attackera kvinnor både verbalt och på annat vis. Det tycker jag du ska försöka komma ihåg.
Man måste kunna föra en dialog med människor även om de inte delar ens åsikt, kan eller vill man inte det ska man nog inte namnge dessa personer i sina osakliga inlägg se ditt # 584.