-
!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS !!!!!!!!!!!!Polarlantis skrev 2011-03-12 18:09:17 följande:Holy SHIT!!! Tog ett test i alla fall och fick ett svagt streck!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sambon och jag blev alldeles svaga i knäna och fick lägga oss lite, haha! Nu får vi testa igen och se om det verkligen är sant eller om vi är grundlurade... Skakis i hela kroppen ju! Man pratar om att testa och få kroppen i ordning och allt...men jösses om det är SANT....DET är något HELT ANNAT!!!
-
Lavendia GRATTIS!!!! Whohooo!!!!
-
ceke skrev 2011-03-31 06:30:23 följande:
Håll i hatten!!!! BIM på måndag eller tisdag... men åhh va underbart. Hoppas det inte är ett felaktigt test och att detta stannar kvar! Strecket kom upp på typ en gång... Kan inte fatta det! Trodde aldrig vi skulle få se den synen!GRATTISSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är ju underbara nyheter!!!!!!!! WhohoooO!!!!! Vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg!! Ett stort stort grattis till dig och Keke
-
Saftochbulle: Ja vad ska man säga när de frågar? Man blir så fruktansvärt ledsen. Det är starkt av dig att redan vara tillbaka på jobbet ! Kramar
-
Grattis på födelsedagen Saftis!!!
Åh vad härlig tmed en resa till Barcelona!!! Nu när vädret är så trist hemma så är det helt rätt tid att åka iväg och uppleva värmen
-
Gris: Det känns konstigt att de kan göra en sån sak, du borde igentligen gå till facket. Men jag vet inte riktigt vad som gäller när man är konsult. Du får se det såhär, de förlorade en superduktig tjej och har fortfarande kvar den person som är problem inom firman!!
-
DubbelA: Jag blev lite halv-galen på min ÄL- ett tag. Ibland kom den på dag 11-14, ibland på dag 18-19 och någongång på dag 21. Kändes som systemet var helt i obalans. Men sen så vet jag inte om det var ÄL-stickorna som visade lite halvgalet? Eller så kanske det beror från vilken sida ägget kommer ifrån? (en liten egen hypotes) eftersom varannan månad så kom den vid dag 11-14 och varannan väldigt sent?
-
Ansi30: Läkaren brukar komma 1gång/veckan till mvc. Så fråga din barnmorska om det! Det är dessutom kostnadsfritt då :)
-
Millan: Den månad jag blev gravid, fick jag precis som Ceke skriver, en stor geleklump, googlade både hit och dit på den och det är precis som sophy80 skriver, precis innan man är som mest fertil :)
Äckelvarning::: (min klump kom när jag satt på toaletten, plopp sa det, och där satt jag och stirra ner med fasa i ögonen, man är ju liksom inte beredd på det) -
oj jag minns nog fel, kollade upp anteckningar på "graviditet", började redan vecka 1 och skriva (ifall, ifall, man visste ju aldrig)
Då fick jag den stora geleklumpen 3 dagar EFTER ägglossning!!! Håller tummarna för dig nu :) :)