Gris78 skrev 2010-11-28 09:03:30 följande:
Essalady - Jag tror att BIM är imorgon, första blödningen på senaste mensen kom den 2/11 och mensen var igång som vanligt den 3 eller 4:e. Håller med om att bruna flytningnar varslar om tant röd det är oxå därför jag avvaktar lite med att köpa test. Känns som att mensen är kommer hela tiden men man e lurad varje gång.
Intressant att inte du heller känner nåt, låter himla positivt tycker jag. Inte ens lite ÖB? Hur brukar du känna när rant röd är på väg? hur mycket tidigare dvs antal dagar innan tant röd är beräknad.
Mellanis - jag brukar ha känningar innan mens för att de senare ökar lite när det väl är här.
Usch så mycket ego inlägg från min sida!! - beklagar verkligen att jag varit lite tråkig. Lovar att bättre mig!!
Ernila - kämpa på du verkar ha en toppen inställning inför framtiden. Hoppas verkligen att resan blir/blev lyckad!
Hur går det för er andra som inte lagt er i december än??
Daniela01 - hur går det för dig?
Trevlig advent allesammans :)
Testar med mina testlagret tester för fullt, men fortfarande negativt. Har 2 dagar kvar till BIM nu och ett test kvar. Så jag funderar på att spara det, tills den 1 December (om jag kan hålla mig)