Inlägg från: Daniela01 |Visa alla inlägg
  • Daniela01

Vi över 30 som längtar efter första barnet

grattis Ernlia03!! Glad

• Daniela01

Drömmen om Elin: Åh vad spännande :) :) Har du börjat att testa?

• Daniela01

det är ju bara det att man är så förväntansfull vid bim, det är nästintill svårt att inte testa 3ggr om dagen ;) hehe..

• Daniela01

ja tapetklister flytning i form av geléklump, vad är det? jag fick oxå en sån för ngn dag sedan! har funderat lite över det därefter.. hmm...

• Daniela01

drömde idag om att jag plussade, men det är 4 dagar kvar till BIM.
    hoppas hoppas hoppas Glad

• Daniela01

Irmeline: Det var tråkigt att höra :( Hur mår du nu? Har läkaren sagt ngt mer?

• Daniela01

bim + 2, ingen mens inget plus... spännande :) och imorgon fyller jag 31år! Kanske kommer det ett Plus som födelsedagspresent?

• Daniela01

Rosavit- Stort Grattis till plusset! PlusGravidSkål

• Daniela01

själv är jag på bim +3.. ingen mens och sista grav.testet visade negativt (hoppet är det sista som överger en).. så nu funderar jag på om man kan köpa gravtest på hemköp?

• Daniela01

idag blir jag 31 år Skål .. och har helt slut på grav.test.. (mina testlagret tester har testats upp)..  var nere på hemköp och kollade, fast de hade inga där sa en irriterad kassörska.. så nu väntar jag till kl 11 (oj det är snart) då jag ska gå till apoteket för att köpa ett test :) Kanske blir det en lite present från ovan idag *hoppas hoppas* Glad

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet