Zalia skrev 2010-11-25 14:05:34 följande:
Hej allihop!
Jag är gärna med här också. Är 30 och har drabbats av enorm bebislängtan de senaste månaderna. Jag som aaaaldrig skulle bli en sån som bara tänker på bebisar. Jo tjena! Efter mycket diskussioner har vi iaf dumpat kondomerna nu och kör på händer det så händer det taktiken tills maken känner sig lite mer redo att försöka lite mer aktivt. Fast vi skulle nog svimma båda två om det hände nåt nu direkt!
Det där med alkohol... Tänker nog som flera här, tills jag får ett plus så får det bli ett glas då och då men ingen superfylla. Därmot skulle jag nog inte kunna dölja för mina jobbarkompisar när jag väl slutar dricka alkohol då det är en hel del drickande efter jobbet här, och mycket spekulerande så fort nån inte dricker... Klagade över att jag mådde illa idag och fick menande blickar från min chef! Hon fick ett bestämt "nej" till svar på den blicken. Man kan väl aldrig hindra folk från att spekulera...
Hur som helst. Kul att läsa vad ni sagt här innan, skönt med lite folk som är i samma ålder och liknande situation som en själv!
Grattis till er som redan plussat och lycka till till er som fortfarande försöker!
Välkommen Zalia!
Pingla77: Hmm, det där med att kolla sig tänkte jag oxå på förut. Vi hade en tid för utredning i november, men jag plussade i oktober så då avbokade vi det. Vi har diskuterat huruvida det psyklogiska spelar någon roll och ja... visst har jag undrat om det inte kanske tog sig för att jag visste att vi skulle få hjälp inom snar framtid. Skulle vara ganska typiskt i så fall...
Ceke: Vilka goda nyheter! Ja, det var verkligen ett mirakel (tycker helt klart att du ska bli "religiös"...)! Jätteglad för din skull!
Irmelie: Ja, jag har oxå hört att det är bra att ligga kvar en stund, så det har jag faktiskt gjort.