Vi över 30 som längtar efter första barnet
mallanis skrev 2011-01-03 16:34:31 följande:
Hej tråden idag har vi varit på RUL!Fick 2 BM en nyutbildad och så satt ytterligare en BM med. Jag träffade henne(hon som satt med) vid mitt första missfall och hon var verkligen världens finaste mot mig då! Kändes så skönt att se henne igen under andra omständigheter =) Bebis mådde fint men är en riktig vilde ( hahha inte hade jag förväntat mig något annat iof )Svårt att få bilder och svårt att mäta Men blev "tillbaka flyttad" Enligt mina och FL ´s beräkningar BF 5-6 juni enligt BM 3 juni men nytt BF datum är nu 7 juni!!!
Är glad men verkligen helt mentalt slut, de första 10 min fattade jag inte att det var min bebis där på skärmen! Kämpa på tjejer snart trillar plussen in och bebisarna ut!!!
Pingla förstår dina känslor inför 17 åringen- Jag måste verkligen säga att jag INTE avundas henne. Tänk tjejer om vi hade fått barn när vi var 17..... (jag hade för min del nog fattat ett annat beslut! i den situationen) så annorlunda livet hade varit! Hade vi ens träffat de godingar till män vi har idag som vi försöker göra barn med?
.... aldrig bott där jag bor och inte jobbat med det jag gör...men framför allt inte träffat min make?
EGO: Lite låg idag... Kom att tänka på att vårt RUL skulle ha varit nu på onsdag (sniff,sniff)...
Nä, barn vid 17 är inte att rekommendera, då man ju bara själv är ett barn...