ceke skrev 2010-12-28 13:05:52 följande:
Haha.. jaa, just nu har han placerat sig på toagolvet (med värmeslingor) iklädd mjukisbyxor, termobyxor, två tjocka tröjor och ett duntäcke... så tror inte att det är läge att gå in o "våldta" honom... Men förhoppningsvis hinner han repa sig till imorrn, så får vi se om det är min tur att ligga risig då.. men är det så och ÄL på g, då får jag nog stålsätta mig och tja, som du säger.., bita ihop o kämpa en kvart
Ont i korsryggen och mensvärk BEHÖVER ju inte tyda på mens... Håller i a f tummarna för alla er med BIm omkring i dagarna!
Ha, ha...hm "våldta"...jovars, här känner man igen sig. Min stackars man får slita hårt nu och ja...jag funderade på om jag skulle "våldta" honom i morse... Kom på att det kanske inte är så snällt, så jag gjorde massa väsen istället (typ hostade och så...) så att han skulle vakna och sen bad jag en bön till den gode guden att han skulle komma på själv (inte guden utan maken) att det var en bra idé att sexa (fast jag vet att han var astrött)- det funkade!
Känner oxå igen era tankar om vänner som får barn runt omkring och hur det kan vara svårt att glädjas från hjärtat (fast man VILL) när man får höra det... Tycker det låter väldigt mänskligt och normalt. Man är ju faktiskt sig själv närmast och det i sig behöver inte betyda att man är en dålig människa.
Personligen vill jag nog helst inte diskutera bebisverkstaden med folk runt omkring mig. Det skulle få mig att känna mig bevakad (det är jag nog ändå, men i smyg) och tvungen att berätta även när jag kanske inte kände för det. Det blir så svårt med gränserna, till vem säger man vad? För mig får folk gärna undra ;) T o m min egen far tittade konstigt på mig när jag avböjde vinet på julafton, men finkänsligt nog sa han inget.
Lycka till BIM-brudarna!