Gris78 skrev 2010-11-28 21:23:04 följande:
Jag säger det samma, smyg på ba! Välkommen...:)
Cekes man - ja den enda jag sett hitintills som jag kan tänka mig är HTC Desire Z, en större version på Ericssons X10 mini pro. Har en ericsson nu så jag är inte jätte övertygad om att jag vill ha en ericsson igen.
Vet inte om det är jag som har konstig smak eller om telefonmarknaden är sketdålig då jag bara har hittat en enda kandidat som "hoppar på mig". X10 mini pro är jag lite tveksam till.....
Vill ha en android som är smidig för en annan med lite längre naglar och inte driver en till vansinne. Min sambo har en samsung vill sitt jobb och det är den största skit till telefon jag någonsin skådat. Aldrig en Samsung!!
Antar att en android utan surf (ringer med Telia) är rätt trist eller? - har inte koll på vad internet per tfn kostar och vet inte hur stort mitt behov av det egentligen är.... Kostar det inte en smärre förmögenhet så kan man ha det ändå. Tjänsten kanske växer på en, vem vet.. - vad ringer ni/du med?? något förslag på tfn kanske??
Oj..............nu blev det mer tfn snack än vad jag planerat
Frågade min snubbe om när han tyckte att jag ev skulle testa om inte mens dyker upp snart (tänk om värken och mensen håller sig borta för att jag lurar mig själv utan att veta om det??) Han svarade helt kallt, " om en vecka, då är man mer säker på resultatet" Visserligen sant men va f...........................!
Hehe, gubben min en htc desire som han är supernöjd med.. och han letade runt ett tag innan han valde.. och jag har en xperia mini pro som jag är nöjd med.. Han tycker du ska skaffa en htv

Ett STORT HETT tips är att skaffa ett tilläggsabonnemang för surf som gör att du betalar en viss summa varje månad och då får surfa så mkt du vill. Kan säga att det är SVINDYRT att surfa utan ett sånt tillägg. jag gjorde det i 2 dagar och det kostade mig 700 kr!!! Galet dyrt...
Klart du ska kunna surfa med en android! Kolla med telia om de har nåt tillägg för sånt, eller byt

Jo, nu säger gubben att du ska kolla på
mobil.se/tester.. tydligen en bra sida för mobiltester..
Hm. Jäklar va dessa karlar är lugna av sig! Sist när jag ville (och gjorde så) efter 13 dagar sa min man att "det är väl alldeles för tidigt??" Hm.. kommer du klara av att vänta?