simtim skrev 2011-01-05 10:40:17 följande:
Neeeje, Jojjo, det var ju du och jag som skulle hålla oss ifrån äl-testen...

Jag har inga hemma, annars hade jag oxå åkt dit. Men va bra att du tajmade in det och fick positivt iaf, bara att mysa på!!
Ceke, det låter verkligen hur jobbigt som helst med spottings. Har inte haft såna problem, men jag fattar att det ställer till verkstadsproblem. Hoppas verkligen att det blir bättre nästa månad, och att det bara är kroppen som behöver vänja sig. Tummar hålls.
Spammar tråden lite här - Essa, jag provade ett par veckor utan socker för nåt år sen, mest som ett experiment. Jag tyckte inte att jag kände mig jätteannorlunda under tiden, men det har fått följder ändå. Jag brukade äta mycket bröd innan, både vitt och mörkt, och under dom 2 veckorna bannlyste jag bröd, fick äta finncrisp dock. Ända sen dess - och det är faktiskt rätt länge sen - så är jag ingen brödälskare längre, eller jag menar, visst är det gott, men jag äter mycket mer riktig mat och inte bara bröd. Är jätteglad att det blev så. Hade ingen aning om att det var så ofta jag bara gjorde smörgåsar istället för att laga mat. Pepp till dig, det är svårt att stå emot sockersug!
Här hemma är det väl 9-10 dagar till BIM, inget nytt. Lite ömma bröst kanske, men jag menar, som jag känner efter hela tiden är det ju oundvikligt att dom börjar ömma......hihi.
pepp till alla och välkomna till nya. F.ö. så skrivs det här inne mer än nånsin nu, eller?? Kul!
Ja, jag vet, dåligt av mig. Skäms! Har ju tyvärr ett helt lager hemma, hade beställt hem innan jag bestämde mig att jag skulle hoppa över. Men istället för att, som de tidigare månaderna, då jag använt stickor sen dag 10 och en vecka framåt, så har jag nu bara använt en sticka och inte hängt upp mig på dem, både skönt och ett framsteg

Nästa månad kanske jag klarar av att avhålla mig helt
Lycka till med mysandet