Längtan81 skrev 2011-01-07 12:00:46 följande:
Har inte varit inne på ett tag men jag ser att det har börjat fantastiskt bra i vår tråd =). Stort grattis till alla plus!!!!
Kul initiativ AnnJan - har lagt in mig och nu kanske åtminstone en av oss borde lyckas denna månad...=) Hoppas kan man alltid göra.
Här har äl annars passerat, vi kör varannan dag fast vi brukar fortsätta tills tanten kommer. Innan körde vi på varje dag mellan en och två veckor vid äl men vi blev helt slut och sex var inte att tänka på efter äl-perioden. Gynekologen sa att det räcker varannan dag så vi kör på det månaden runt 
Hjälp! Orkar ni varannan dag hela månaden! I am impressed

Vi jobbar hårt en vecka i månaden, för övrigt så är vi glada om vi får till det 2 ggr/veckan

Är man ledig så orkar man ju, och har mer lust, gäller i alla fall mig, men med heltidsjobb så får man ju ibland vara glad om man orkar pussas godnatt, nädå så illa är det inte, men man är ju inte skitduktig på orka sexa i veckorna inte, varken jag eller mannen. Får väl vara glad för att vi är likadana, så att den ena inte är jättepå och den andra inte vill, då kan det ju bli väldigt jobbigt i längden.