lillamillan skrev 2010-12-08 23:04:54 följande:
Funderar lite på att ta bort mig från listan. Har i dag fått domen som säger IVF med microinj om vi ska kunna få barn. Livet suger just nu, va ju inte vad vi ville höra. Är uppsatta på IVF-väntelista men funderar på att gå privat för att minska på väntan. Får fundera lite till innan jag tar bort mig.
Lycka till alla ni andra.
Lilla millan- stanna gärna kvar om du orkar du passar ju fortfarande in i vår tråd och i listan IVF eller inte ;) Hur länge ska ni behöva vänta, har ni fått reda på några ungefärliga tider?
Japp jag är också ett av kontrollfreaken! Man har i hela sitt liv fått det man velat om man bara kämpat lite och med barnverkstaden så har man plötsligt inte ett skit att säga till om! Frusterande! Efter mitt första mf blev det helt klart i min hjärna.... Vi SKA ha barn......på något sätt!
ni har pratat om längd på mensen min akupunktör hävdar bestämt att det är bra att ha riklig mens (längden vet jag inte) på liknande grunder som Iremlie skrivit tidigare!
Bullen - sexa på !!!!!!!
Sanna- ja visst är det skönt med denna tråd och med alla härliga brudar som "är som en själv" ;) är så glad för er goa människor!!!!
Pingla - jobbigt när mannen inte helt förstår men det är nog svårt för dem.... tror inte att de känner av "den biologiska klockan" så som vi gör! Snart är ni också där ska du se!!!
aliceolivia- Har också vänner som helt plötsligt inte går ut och som "tappat" som par dvs att allt kretsar runt barnet! Nu var det kanske inte just sex du tänkte på men jag har köpt några bra böcker om graviditet och sex enligt boken så är det så att par som fortsätter att sexa på undergraviditeten behåller ett bättre sex och samliv under småbarnsåren.... De skrev så bra att man inte ska glömma att anledningen till att man blev mamma var att man först var älskarinna.....