Vi över 30 som längtar efter första barnet
Grattis Ansi30!!!!
Grattis Ansi30!!!!
Hej på er!
Följer också med en unge i minuten och har kommit fram till en sak då jag kollar på programmet.... Och det är att om jag någonsin blir gravid och ska föda så ska jag definitivt inte ha nån epiduralbedövning... Måste finnas andra alternativ som inte är en så jäkla stor spruta som ska in i ryggraden.... Ryser bara jag tänker på det... Ok jag har nålskräck men tar hellre smärta än den sprutan...
Stort grattis till alla som plussat!!
Ego: Här tempas för fullt bara för att få lite koll. Längtar nästan tills mensen kommer för när den är över så börjas det med Pergo vid mensen därefter (i juni någon gång).
Jag har slutat med kudde under rumpan, men en handduk under rumpan och ligga kvar i sängen en bra stund efteråt är det som gäller hemma
Det gäller ju att inte vara borta från FL många dagar i rad för då har man ju femtioelva sidor att läsa ikapp!
Uppdaterar listan lite. Mensen kom exakt på dagen "rätt" men den här gången har jag faktiskt längtat. Nästa mens börjar jag med Pergo så nu vill jag bara att tiden ska gå så det kan bli början av juni någon gång. Dessutom fick jag reda på att lillbrorsan ska bli pappa igen, hans första är drygt 1,5 år gammal. Det är många runtomkring mig nu som ska ha barn men jag är glad över att jag inte är arg och bitter den här gången. Förra gången vi försökte var jag hatisk mot alla stormagade personer jag mötte. Nu känns det bara härligt, jag vet att min tur kommer. Och förhoppningsvis kommer lillbrorsans knodd få en liten kusin som inte är många månader yngre ![]()
Ni FertilityFriend:are har väl inte missat den nya appen btw??
Den nya appen finns på Android Market för oss som har Android
Heter FertilityFriend rätt och slätt. Har inte använt den så jättelänge men tycker att den fungerar bra. Just nu kör jag dubbelt med den och Menstrual Calender