Vi över 30 som längtar efter första barnet
Har vart borta ett tag.... Behövde lufta mig lite...
Ser att det vart lite neg här i tråden så nu håller jag alla tummar jag kan för MAria och Millan at ni ska få lite positiva besked i morgon.
Själv har jag ingen som helst koll egentligen vad de har tagit för tester på oss. Förutom att jag hade ett förhöjt värde på sköldkörteln. Vad det nu var för förkortning på det
Angående stress jävla skitsnack. Nu när vi har genomgått en första ivf så kan jag ju säga med besked att det verkligen inte har något med stress att göra. Vad sjuttsingen simmarna låg ju där och simma för sig själva med några ägg. Varmt och skönt och all tid i världen. Kan inte påstå att äggen på något sätt kände av min stress där. Trots det så hittade de inte in i något ägg. Fast vad vet jag det kanske är simmarna som är stressade och otåliga. haha
Måste bara få skämta lite. För oss är det ett nödvändigt ont att få hitta de där små detaljerna att prata och skratta om och åt.
Har äntligen fått lite besked. vi ska till läkaren nu den 11 april. Jag har fått mens och för en gång skull så var den efterlängtad. Tack vare det kunde bm räkna ut när det kan vara läge att börja om igen.
Men innan det besöket sticker vi iväg på en solsemester!!! Skönt men deppigt! Jag får inte på mig många plagg. Jag har gått upp i vikt. Är det någon som vill kämpa med vikten tillsammans med mig? Jag vill få bort några trivsel kilon innan det förhoppningsvis blir ett plus.
!

Mycket tack vare er man orkar!