Vi över 30 som längtar efter första barnet
Dag 9 imorgon!! - testing time testing testing..... :)
Det är indiana Jones på tve nu! :)
Dag 9 imorgon!! - testing time testing testing..... :)
Det är indiana Jones på tve nu! :)
Enl Kalendern så har jag ÄL den 23:e oktober men det stämde inte förra månaden så jag tar det med en nypa salt. Gjorde första testet idag....
Ni som kommer ihåg hur man la till sig i listan får gärna göra min tjänsten att lägga till mig med om ni vill.
23/10 andra försöket första snorisen (missade förra månadens tillfälle totalt så jag räknar inte den)
Inna - Trevligt att vi tänker likadant! Det är som du sa lite dubbelmoral men samtidigt kan man effektivisera så varför inte??? Ska man lägga ner krafter mm så tycker jag att det är inte mer än rätt att man gör det vid rätt tillfälle så att man får "lön" någon gång.
Drömmen om Elin - hur går det vännen? Tappa inte hoppet redan, det kommer nytt tillfälle.... :)
Är det någon som har kommit på den "ultimata" lögnen för att inte dricka alkohol på Julafton om så skulle vara nödvändigt? Jag tror/hoppas att någon av oss kommer få den härliga utmaningen.
Tur att man ska vara i Kalmar då! - sambon familj är lättare att lura....:)
MD77 - lyser mensen fortfarande med sin frånvaro eller??
Irmelie - jag vet inte vad man säger i ditt läge som tröst. Jag håller i allafall tummarna för att nästa besök blir mer positivt och att det är fortsatt blodfritt tills dess.
Essalady - hahahah det är lugnt det har gått fram nu ändå att det är andra och inte 3:e. Tack för hjälpen! :)
Tror att den 6:e november kan stämma rätt bra, 28 dars cykel L-fas på ca 14 dar...
Bra Saftis!! Vi måste tänka positivt.....även om det kan vara tungt ibland.
Snart är det dax för csi säsongsstart!!
Är det någon av er som följer Idol?? Jag lyckas inte göra det, missar det varenda fredag men Jay är en klar favis hos mig av det lilla jag hört och sett. Tack och lov för play! :)
Jaha det var fan vad det snackas här då! - toppen toppen :)
Själv har jag just fått veta att det är ÄL time.... Nu? Inte den 23 som man kunnat tro och som kalederna sa. Jag tydligen 10 dagars L-fas denna månad. Hm undrar om jag alltid haft så, iså fall har jag missat med flera dagar.
Aja, mys måste det bli ska försöka få min lilla sambo att ställa upp imorgon med efter som stickorna säger 24- 48 timmar...
Lycka till ÄL-brudar!! :)
Hur kommer det sig att vissa går på möte så tidigt efter de plussat och andra som du saftis så sent?? - är det bara "turen" med tider eller finns det fler skäl??
Jag skulle ha testat imorse men kom på det försent, vissa saker går av bara farten känner jag. Jag hoppas att min snubbe e extra bussig idag då jag har bältros så det borde kvalificera till iite extra för min del fniss fniss
Varför sänder de inte the mentalist längre? Ett sketet avsnitt av den nya säsongen är inget att skryta med precis.
:)
Undrar var min sambo e? kan han har flytt tro....
Han var tvungen att stanna kvar en stund på jobbet. :)
- jag ringde och kollade....
Jag pratar så lite som möjligt för att han inte ska känna så....vet inte om det är ett lyckat koncept men man kan ju alltid försöka. :)
Mellanis - snubben kom men han kom sent...... vilket hade honom på topp myshumör!! fniss
Det var någon som undrade när man tänkte testa och jag tänker nog satsa på att vänta tills jag förhoppningsvis passerat BIM. Hellre än ett minus som andra oxå sagt!!
:)
Jojjo55 - jag har oxå varit i de tankarna innan jag ett år senare upptäckte att jag fick ett tidigt missfall året innan. Hade varit i Thailand på ett antal bröllop istället för bara ett som var hela anledningen till att vi åkte dit. Överraskningar är ju lite kul ibland även om flygresan hem var det värsta jag varit med om. Tog ett år innan jag fattade vad det berodde på.
Hur som haver så fick denna upplevelse och sena insikt tankarna om att inte kunna få alls att lägga sig lite mer avlägset. Vet inte hur jag tänkt om det inte hänt men samtidigt så är det väldigt lätt att "måla fan på väggen" istället för att fokusera på att hålla sin förväntningar mm på en rimlig nivå.
Essalady - Var det inte du och jag som skulle köra VM i äl-symtom?? Sen vette fan om man kan säga att jag gör det själv genom att köpa ÄL-stickor som en annan dubbelmorals kärring... Hmmm man kanske coola lite
Tycker du/ni att använda ÄL-stickor är att "fuska"??
Enl stickorna så fick jag stegring/utslag igår och sambon gjorde sin plikt :) I foldern som kommer med stickorna så står det att man har äl inom 24-48 timmar från den att man testat. Nu har en hel dag till passerat (testade så ca här dax igår) Bör man, är det lönt att mysa ikväll med eller är loppet kört redan?? Vad skulle ni gjort i mitt ställe??