Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan75 - lägg till dig helt klart....gör väl inget att ni tjuvstartat lite!! :)
Millan75 - lägg till dig helt klart....gör väl inget att ni tjuvstartat lite!! :)
Essalady, ni andra....- jo visst är det nog så att dagen innan är fiffigt men det krävs ju att det blir något på dagen oxå. :/
Det låter som att jag inte är ensam att få med snubben och det känns ju lite bättre. Då slipper jag tvivla på mig själv. :)
Ha en toppen dag alla!! Det är freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag
Tack suppen Saftis och lycka till med läkarbesöket.
Jojjo55 - vore kul om vi fick dubbellöning runt löning!! :)
Ja shit Millan och Jojjo!!! - det är bara en vecka kvar till BIM. Vad fort det går eller??? Jag tycker det känns som att det är tusen år till dess....tycker det var i förrgår man sexade. Hmm måste ha varit upptagen med annat helt klart. :)
Trevligt att ni renoverar och fixar, det låter kul men väldigt jobbigt. Som ni redan sagt så blir man nog aldrig klar.
Jag bor i lgh i en närförort till sthlm city. Förnärvarade är det ett dovt men konstant dunsande men jämna mellanrum och jag börjar fundera på om grannen ovanför har lite föööör bra sex kanske. Rätt lyhört här tyvärr... Grannen ovanför är pensionär och det verkar ju väldigt lustigt om hon skulle ha den typen av sex i hennes ålder som dunsar så eller? Blir lite osäker men med tanke på serien pensionärsjävlar så verkar ju mer än allt vara möjligt i deras ålder. fniss..
Skulle det vara sant så vad säger det om våra snubbar då som är runt 30, 35??? Det var någon här som påminde om att vi och våra snubbar är ju inte i 20+ precis...
Det behövs verkligen städas här, någon av er som har lust att komma och fixa?? :) hihi
Millan75: Såklart att jag gör!
Ansi30: Jag längtar oxå tills jag får sätta upp alla ljusstakarna.
Lillamillan: Trist med mens... och så på semestern dessutom.
Vi pratade alkohol på jobbet och om hur man ofta måste ha en ursäkt för att inte dricka (som att man kör, är gravid etc)... En kollega till mig sa... "ja, alltså... när du inte drack i somras på kick-offen trodde vi faktiskt att du var gravid..." Det var jag ju inte och se...just då trodde de att jag var det, ha! De skulle bara veta...
MD77: VUL? Imorgon? Massor av tumhållning!
Irmelie: Menar du verkligen att du fortfarande får utslag på gravstickan? Suck... jag vill att hormonerna ska försvinna snabbt. 9 veckor? Det är ju en halv evighet!
Gris75: Ha, ha - din 70-åriga granne kanske inte direkt räknas ens till 30++