• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

HA! då är det dax att ta fram äl-stickorna MariaF79.

Man får hoppas att sambo känner för saken ikväll oxå....

:) 

• Gris78

Essalady - hahahahahahahahahahah tur att det kräver planering så är det fokus på ÄL-dax och BIM mm.

Det finns inget att se på tv ikväll!! - frustration på obehaglig nivå 

• Gris78

Det blev inget mys igår......jag gick och la mig först men tanken att jag väntar på mannen men jag somnade rätt fort och när han kom så var han oxå för trött och jag halvsov fortfarande.
    Jag var och tränade så det var förmodligen den som sänkte mig. Skit ocå! :)
    Antar att loppet för denna gång är slut....lite synd hade varit kul om man orkat med en gång till för lite högre odds. 

Hoppas att ett  sänkt immunförsvar är till ens fördel, bältrosen syns och jag känner av det fortfarande....:) hahaha fan nu har det verkligen brunnit i mitt huvud.. Glad

Om äl kommer tidigare så antar jag att bim oxå kommer tidigare??? Min äl kom den 19;e istället för den 23;e vilket borde bli bim 1 nov istället för 6 nov.  

Lycka till!!
  • Gris78

Ansel30 - Ja väntan är igång....Det är lustigt men de flesta verkar tycka att det är värsta att vänta på ÄL men jag tycker nog att vänta på BIM är värre. Vad tycker ni? Känns mer positivt på nåt sätt att vänta på ÄL än BIM....

Hmm är jag kocko eller håller ni med? 

Ansel30  - vart e du i listan?? Vill du inte vara med kanske???  DAg 7 låter som en bra dag att börja testa på...
    Jag har fuskstickor från testlagret...Vad är det som gör att CB:s är bättre?? Bortsett från att det är enklare att läsa av digitalt.

Är lönt att mysa som ikväll dvs tror ni det kan ha någon betydelse?? ÄL startade den 19:e
    Ska nog testa och kolla om äl är slut....borde vara det om 24-48h stämmer.

Saftis och Mellanis - hur går och hur känns det??

Essalady - det är så tyst hos dig! - sluta viska jag hör inte...:) Hur är det och hur går det?? Status... 

• Gris78

Pingla77 - trevligt med bröllop! :) - de kanske ha rymliga eller kanske små, beroende på vad man gillar bäst, trånga badrum som ni kan utnyttja. fniss!

• Gris78

Essalady - Jag vet inte, hade äl häromdagen då det självklart blev mys men vem vet hur det gått. Läng och trist väntan...

• Gris78

Jag har en svägerska som bor i Gävle.... :)

Här är det en evig väntan känns det som.  Sambon frågade just om jag var gravid än.... 
    Jag ba "tss ingen aning det är bara att vänta som 98 andra kvinnor får göra"  :)

Retar mig att vi inte orkade dagen efter, korkat att jag gick och tränade borde man tänkt på.   

• Gris78

Essalady - jag är inte bekant med den upplevelsen, lär väl komma att tänka på dig om den kommer. 
    Sedan ska jag väl erkänna det är inget jag lägger på minnet...:) 

• Gris78

Essalady - jag kollar lite på Idol, jag tycker nog att Jay är bäst hitintills...

Det där med klumparna som ni pratar om, det känns som något alla kvinnor/tjejer har eller ja det har vi ju men ja asså ni förstår vad jag menar vá?  Min fråga är om det är möjligt att vara så ouppmärksam att man, som jag, kan missa såna detaljer....

Smetkänslan har jag alltid misstänkt vara nåt med ÄL och denna gången fick jag det bekräftat helt klart. Hade äl så det bara skrek om det.

Crosstraining är toppen även om det är skittrist och göör jobbigt.  

• Gris78

Mellanis -  Min ambition var att vi skulle köra två dagar i rad. Hade ÄL- utslag den 19/10 men det blev endast natten mellan den 19 & 20:e tyvärr. Fast man fick ju till en gång vid rätt tillfälle om man går efter stickorna och smetkänslan...:)

Jag gick och tränade den 20:e och var sedan alldeles för trött och sambon som jobbat sent var alldeles för trött han med. Han orkade inte ens prata efter sekunden han lagt huvudet på kudden.  :)

Hur mår du då min vän??  Närmar vi oss läkarbesöket eller ??? 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet