Zalia skrev 2010-11-27 16:34:45 följande:
Ernlia03 - Usch så tråkigt! Kan inte föreställa mig hur det måste kännas. Stor kram till dig!
Gris78 - Mens utan mensvärk eller andra symptom?! Det hade varit min högsta dröm och om det finns folk som har det så blir jag extremt avundsjuk....
Själv tror jag att jag avvaktar lite med att lägga till mig i listan, känns så seriöst då och vi är kanske inte riktigt där än. Fast det kommer ju inte hindra mig från att vara ett nervöst vrak vid BIM (som råkar infalla samma dag jag ska på julmiddag med jobbet. Hm.)
Åh, vad avundsjuk jag blir på er som har snö! Jag bor inte i Sverige och vi brukar inte få så mycket snö här, ska dock kunna bli lite imorgon, men det brukar ligga kvar i typ en dag och skapa totalkaos under tiden...
Trevlig helg allihopa!
hehehe - ja tolkar det som att det inte verkar finnas då. Man har mensvärk innan mensen kommer och lite i början av mensen. Jag bör ha mens vilken dag som helst men jag har ingen mensvärk, inte ont i svanken och ingen nämnvärd ömhet i brösten heller.
Lite lätt värk kring äggisarna och lite bruna flytningar. Illmående då och då. Kan man anta att de bruna flytningarna är en hint om kommande mens eller??