Vi över 30 som längtar efter första barnet
ceke- grattis, vad skönt!
Tack Råttentottan, önskar er detsamma. Om inga fel hittats på ngn av er så är det klart att ni blir med barn under sommaren!
Trots att min man bara har 20 000 ordentliga så ger jag inte upp hoppet. Har en kompis som har två på naturlig väg, med bara 8 000 dugliga simmare
20 000 är ju bättre än inga alls! När det gäller kromosomprov så handlar det bara om att man i Sverige har det som rutinkoll på alla som ska genomgår IVF och om det är fel på mannen. Det är väldigt ovanligt och jag har svårt att tro att det ska vara ngt sånt som också är fel, får väl ändå räcka med för få simmare. Japp, dethar jag bestämt, så nu blir det så
Ok, tack för info! Vi har snart försökt ett år och jag har hyfsat regelbunden mens och ÄL... Då kanske vi söker hjälp efter sommaren...
Jag hoppas verkligen att ni kommer få er efterlängtade bebis
Tänk på att ni har varann och alla fantastiska människor här på forumet! Jag kommer hålla tummarna för er! Lycka till kram från mig ![]()
grattis saftis
Härliga besked kom idag! Mannens kromosomprov var helt normalt
Nu står vi officiellt i kö för att komma på information om IVF och behandlingen påbörjas i höst stog det i brevet
Jättskönt att veta att vi förhoppningsvis får plus på stickan ngn gång under hösten!!!
Nu ska vi iväg och grilla med kompisar. Ha en skön hleg alla goa människor i tråden!