Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

ifyouweremine skrev 2010-12-27 14:02:06 följande:
    Tycker det luktar plus om Gris och Polarlantis.. :) Grymt spännande ju..
    Tack för supporten! Insåg just att nä rman masserat BIM kan man testa när som helst...hmm...kanske får bli ikväll iaf... Är rädd för både + och - så klart fast på helt olika sätt! Det är dödligt spännande det här!!! IIIIHHH!!!!

Lycka till alla!!!
  • Polarlantis
    ernlia03 skrev 2010-12-27 16:44:50 följande:
    Polarlantis skrev 2010-12-27 16:15:43 följande:
    Tack för supporten! Insåg just att nä rman masserat BIM kan man testa när som helst...hmm...kanske får bli ikväll iaf... Är rädd för både + och - så klart fast på helt olika sätt! Det är dödligt spännande det här!!! IIIIHHH!!!!

Lycka till alla!!!
    Testa, testa! Förstår din rädsla, så länge man inte testar minus kan man hoppas och drömma. Det kan man iofs om man får minus också eftersom det är så svagt i början och kan ta ett tag. Men får man plus är det underbart! Skulle ju bryta trenden rejält här i tråden om du dessutom plussar på första försöket! Glad
    Jag vill gärna vända trenden...men jag tror nog jag håller mig liiiite till...lovar meddela så snart test är utfört!
  • Polarlantis

Hihi! Om ni är nervösa tänk på hur nervös JAG är! hahaha! Sambon är dödsnervig, hihi, men jag håller samtlga på sträckbänken ett liiiitet tag till...har inte bestämt när jag ska testa ännu...tror ju att det inte är ngt så jag tar det ganska så lugnt...så sambon är nojig!
    Håller tummen för Gris 78...när ska du testa?????

• Polarlantis

Haha, nu blev sambon ÄNNU mer nervig när han läste detta och gick för att pinka, HAN tar väl testet snart gissar jag Flört

Lite vita flytningar bara här..och så mår jag lite småsunkigt...hmmm...

• Polarlantis
    ceke skrev 2010-12-27 17:04:29 följande:
    Åhh, spännande! Såg att det va du som skrivit och slängde mig in i tråden för att se om du plussat Inväntar resultat med spänning!
    Vad du är go! Lovar meddela så snart det är gjort! :)
  • Polarlantis

Skönt att höra att fler tänker som en själv, tänk att vi alla har så liknande funderingar och skönt att kunna diskutera här! Det är ju lite lustigt att när man väl tar upp en tanke med sin kära så visar det sig att han också har tänkt samma saker! Så det bästa man kan gör är nog att prata om det hemma...för lätt är det ju inte när det låter vänta på sig att bli bäbis!

Och nix, har INTE testat ännu...hummelihum...vi får se...inga tecken på något alls här än så länge...får se hur länge jag orkar vänta ;)

• Polarlantis
    ceke skrev 2010-12-28 09:55:30 följande:
    Måste säga att jag är impad!!! Jag skulle nog aldrig kunna hålla mig
    Haha, är nog bara den totala skräcken för pluss eller minus som gör att jag inte testar! Men snart tror jag sambom SLÄPAR mig in och sätter mig på toan Flört
  • Polarlantis
    Gris78 skrev 2010-12-28 11:06:12 följande:
    Polar- tror hoppet ligger mer till dig just nu. Här har bruna flytningar kommit igång nu på morgonen, nu senast med en touch av mörk rött i men mest brunt. Ingen nämnvärd mensvärk
    Men nej, jag som håller alla tummarna för dig ju!!!
    Inget har hänt här ännu...spänningen stiger...
  • Polarlantis
    Astrogirl skrev 2010-12-28 17:29:21 följande:
    Har plussat idag!!! Kunde inte tro mina ögon i morse. Känns helt overkligt. Ska testa imorgon bitti också.  
    STORT GRATTIS!!!
  • Polarlantis
    ceke skrev 2010-12-28 16:49:22 följande:
    Polarlantis.. när hade du ÄL? Har du koll på det? Blir ju så nyfiken att analysera lite
    Här får man ligga i för att hinna svara Flört
    ÄL på lucia men jag misstänker att det kanske var någon extra dag om man ska gå efter när det slutade göra ont, för ont gjorde det minsann! Så ÄL 13 dec och BIM 26 dec...och nu är det 28:e.. Myste minst varannan dag och definitivt den dagen det var som mest ont, så blir det barn var det INTE den gången det var som mysigast, hahaha!

Status just nu: tror jag börjar bli sjuk Rynkar på näsan
    Vitaktiga flytningar, lite ont ibland men inte vanliga mensvärken, lite öm i bröstvårtorna och smått illamående...hmmm...
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet