ifyouweremine skrev 2011-01-06 00:48:24 följande:
Tänk att vi haft tre plussare på kort tid nu och sannolikt Ernlia också! Fantastisk början på året, hoppas det fortsätter i samma spår. Själv har jag gett mig in i varannan-dag köret igen nu.. Men jag vet inte, just den här månaden känns det bara helt lönlöst av nån anledning. Första gången jag tänkt så, innan har jag alltid varit positiv och peppad. Det känns bara inte som om jag kommer bli gravid denna månad.
Vi får se om det vänder.. hoppas, för jag känner mig helt oinspirerad i sänghalmen också. Dumt nog, det får ju inte bli att man bara har sex för att skaffa barn... Brukar ni sexa mycket även utanför tiden för äl? Här har det dessvärre blivit lite att vi kör slut på oss så mycket kring äl (förra månaden 8 dagar av 11 som sagt) att man inte riktigt orkar resten av månaden.
Kanske är det den här gången det tar sig, just för att du inte tror det kan bli något? Det tror ju jag! Håller tummen
Vi har inte kommit in i barasexförbarn-köret men det är nog för att vi inte varit tillsammans så länge...så vi myser på månaden igenom! Men så har vi en fördel, jag jobbar mycket hemmifrån och sambon har inte börjat skolan ännu så vi har mycket tid tillsammans vilket gör det lite lättare och mindre pressat och man är mindre trött :) Men det ändras snart...blir en slitig vår för oss helt klart...men sen så!