Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ja ärligt.. kan sitta o stirra på en massa olika kurvor i det oändliga. Haha..
Tycker inte du är tjatig alls ju!
Förbannat, jag skulle ha köpt ÄL stickor iaf när jag var i stan...nu sitter jag bara här och undrar om det händer ngt...Men det känndes lite väl bra att köpa det...tycker jag kan vänta lite med sånt...men tålamodet är ju i botten
Skumt bara att det känns på höger sida denna gången också...hmmm...borde inte vara ÄL förens den 12:e OM man antar att den fåniga bruna flytningen var min mens...hmm...
Bara att konstatera, man kan bli galen för mindre!
32 år och andra försöket på g...hoppas jag om kroppen nu vill göra som jag vill!
FL tar verkligen TID men det ger också massor tycker jag! Har inte ngn som jag kan prata så här med i min närhet, inte så närgånget och...egentligen...vem VILL höra allt som vi delar med varandra? HAHA!
Så jag tycker det är toppen att hänga här men oj så fort man blir efter...man får ligga i :)
Massor med kramar till er alla som deppat ihop lite!!! Här får ni deppa hur mycket ni vill, för mig i alla fall! Man ska inte tro för mycket på statistiken heller, med statistik kan man visa precis vad man vill. Men visst, lite panik har man ju när man passerat 30 år... Är så glad att vi börjat även om allt inte har fallit på plats i vårat liv ännu...heldre börja nu och så tar det ett år än att VÄNTA ett år och så går det ytterligare ett!
Själv är jag inte så nedslagen (ännu) för jag har ju inte varit i verkstadsläge så länge. Har repat mig från förra månaden och bara beslutat mig för att igorera att jag inte haft mens för jag tror att ÄL är på g...och så utgå ifrån det! Blir det inte mens nästa månad heller så ska jag prata med min massör för hon håller på med reflexiologi och kan kanske hjälpa till...värt ett försök iaf!
Tror jag sparar mitt digitaltest till nästa månad för gravid är jag säkert inte iaf...bara att kasta kr i sjön liksom....om inget jättestort tecken visar sig till helgen...Att höger äggstock känns av tar jag som teckan på ÄL MEN det är samma sida som förra månaden så ja..jag vet inte...