Jojjo + Millan: Jag tror att det är all press som gör att ni drömmer så, i kombination med värme, film, upplevelser etc. Jag tror starkt på att vi i drömmar bearbetar sådant som vi upplever i vårt vakna tillstånd
Essalady: jag kan förstå om du känner dig off. Ni har ju ändå försökt rätt länge nu utan att det önskvärda resultatet infinner sig. Ni skulle kanske försöka ta en paus från verkstan då? Jag menar inte att ni plötsligt skall börja skydda er men exempelvis att ni slutar kolla ÄL och bara kör på när ni känner för det. Kan det vara något? Blir det nåt så blir det men gå inte in för de...
Kaprifolen + Millan + Klyona: hoppas hoppas det är gravidsymptom och inget annat. Snart skriver ni förhoppningsvis upp er på + listan
Polarlantis: Det var riktigt tråkiga nyheter från dig, beklagar som fasen. Stor kram på dig! Ta hand om dig själv och mys mycket med mannen din. Såg att du tog bort dig från listan också, innebär det att du lägger bebisplanerna på hyllan ett tag?
DubbelA + Jojjo: för oss går det i perioder, ibland vill jag mer, ibland vill han mer. Oftast så är ingen av oss så svårövertalad och tur är väl det 
Ceke: Lycka till på VUL 
Fridanilsson: välkommen!
Kekke: äldre skall det vara! Har en fräsch 31-åring som orkar länge och vet vad han sysslar med 
Marre80: vad underbart det låter. Jag verkligen längtar tills jag blir en ”tjockis” runt magen
fast jag är otroligt rädd över att gå upp onödigt mycket under graviditeten när den väl infinner sig
Klyona: TESTA!
EGO: Någon som vet om man kan äta allergimediciner under graviditeten? Är jätteallergisk! Hur länge sitter de i kroppen? Tänkte på ifall jag tar i några dagar innan ÄL och så slutar sen (försöker stå ut) om de då är borta ur kroppen