Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jodå, tanten kom med en riktig fart! Herre jösses säger jag bara. I viken lycklig värld har jag levt i innan jag sluta äta p-piller?
Kan det vara så att det tar sådan här lång tid för kroppen att komma igång?? Denna mens och förra månaden är de värsta jag haft sen jag vet inte när. Korta men jag e så le, trött och har så ont första dagen att jag bara vill gå hem och lägga mig. När jag åt piller så gick den nästan förbi omärkbar.
Grät en skvätt på jobbet och tyckte livet va piss i några timmar men känner mig starkare nu i kväll.
Stickorna kom i lådan idag.
Så nu, så fort hon gått igen blir det stickor och mys.
Millan-synd på
! Men vi kämpar på! Tack för all pepp! Ni lär mig jätte mycket. Ska från och med idag anteckna varje dag och beskriva hur jag känner och hur det ser ut.
Postar detta och återkommer med lite nya siffror till listan!
Det är inte alls kul längre, hållt på ett år med ett missfall. Inne på 7:e försöket efter missfallet. Då vi blivit gravida vill de vänta med utredning. De kollade mig lite ytligt och såg bra ut men bad oss vänta 2-3 försök till innan de sätter igång utredning.

Ger hopp!!
Jag trodde det var en persons alias här inne, men hon skrev ju aldrig något eget inlägg.... Lite trög i hjärnan kanske?