Vi över 30 som längtar efter första barnet
Kattflickan - jag lider verkligen med dig! Jag hoppades in i det sista. Håller tummarna för att de trots allt hinner klämma in er en gång till innan sommaren. Kram!
Kattflickan - jag lider verkligen med dig! Jag hoppades in i det sista. Håller tummarna för att de trots allt hinner klämma in er en gång till innan sommaren. Kram!
GRATTIS DubbelAA!!! Ni inger lite hopp ändå, även om jag redan passerat försök 19 redan i höstas...
BIM - Vi över 30 som längtar 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
Millan - äggdonation tycker jag låter som ett vettigt alternativ i erat fall!
Jojjo - härligt med nya hemmet! Blir riktigt avis ;)
Glad Påsk på er alla! 
Härligt Saftis!
I natt drömde jag att jag var gravid! Hade fått lite mage redan, fick två tydliga streck på testen + bekräftade med UL! En sååå härlig och underbar känsla! Vilken lycka i hela kroppen! Sen började logiken sätta in :S, har ju nyss haft mens och varken hunnit med ÄL eller sex sen dess, och då vaknade jag :S. Fan! Kunde jag inte fått sova vidare? ;) En sån fantastisk känsla, vill få uppleva den igen! och helst på riktigt då ;). Har en positiv känsla och hoppas verkligen på kommande ÄL!!!
Aruba - ang akupunkturen, var placeras nålarna?
Har troligtvis ÄL idag. Veckan började med obalans i underlivet = blä och tvärkört, köpte RepHresh, vilket gjorde att det blev som frigolitsmulor i hela underlivet :S (mao behövdes det nog), men blev bättre lagom till fredag, då jag också fick ovanligt bra/långvariga ÄL-flytningar, men var för trött :S. Vi har iaf lyckats få till det igår och idag (pos ÄL-test igår kväll + imorse), och hoppas få till ett försök imorgon också (använt/planerar använda PreSeed vid samtliga försök). Sen blir det till att hålla tummarna även om jag inte tror det blir nåt denna gång heller :S.
SmoochiePoo - Grattis och jag håller tummarna! :)
L Maria - jobbigt :(. Hoppas det löser sig ändå på nåt vis. Kan ni få någon annan att skriva ut trombyl till er? *styrkekram*
När vi ändå uppdaterar så uppdaterar väl jag också utifrån ÄL ;)
BIM - Vi över 30 som längtar 
BIM - BERÄKNAD ICKEMENS
April
22 - Kristin10 (försök 8)
23 - Kaprifolen (ÄL ca 9 apr, försök nr 13, femte m Pergo)
29 - Anwen (försökt sen juli 2010, hoppas på bättre tur nu efter spolning i mars)
Maj
1 - MariaF79 äl 19 april (försök nr 19, mf i jan, maj och dec -11, mars -12. Barnlöshets & mf-utredning ua)
2- Jezzi80 ÄL ca 18-19/4 (försök nr 17)
3- Aruba - (försök 9)
IVF
Smiley, börjar 16/11. Äggplock/ återinförande v 50 (försökt i 4 ½. MF sept. 2009)
Mumwannabe79, (försökt sedan juli -10) Ett misslyckat IVF-försök. Planerar FET i maj.
Jojjo7 - USÖ Örebro. ICSI nr 1, november 2011, plus men MF dec 2011. ICSI nr 2, sprutstart 24/2 2012. Sprutor: Puregon, Orgalutran och Ovitrelle. (Försökt sen nov -10) 9/3 inga befruktade ägg, beh avbryts. Paus tillsvidare.
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
2012
MissOlsson: BF 8 april (Försök nr 1, första barnet)
Annelie77: BF 15 maj (försök 5 efter MF i v11 tidigare 4 försök
Polarlantis: BF 21 juni (försök 8, MA på nr 4)
Råttentottan: BF 30 juli (försök nr 15,1:a efter mf)
Marsflickan BF 1 sep (försök nr 5, MA på 2:a)
Saftmedbulle BF 3 sep (försök nr 15, 3 mf tidigare)
NICU BF 22 sep (försök nr 15, 2 MF tidigare)
Tedax BF 16 nov (försök 12, MF på försök 1 och 8)
DubbelAA: BF ca 28 nov (försök ca 19)
Finlandssvenskan BF 3 dec ( försök ca 19)
Grattis Kaprifolen! Har du misstänkt något? några symtom?