• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym (Taf)
    Anonym (Stora) skrev 2018-05-19 20:51:13 följande:
    Haha! Ja, de kanske har ett eget språk, verkar nästan så.

Har också sett kvinnor med tatueringar på brösten, inte min stil men de får göra som de vill.
    Anonym (Taf) skrev 2018-05-19 20:33:16 följande:

Tafsa, ja. En kvinna på gymmet berättade hur on plötsligt fick en hand på ena bröstet under förra sommarens stadsfestival.

Pistol tatuerade på vardera tutte är sådär...

Jag fascineras också av stora bröst, även om jag är kvinna och hetero, de är ju rätt fantastiska. Men att bara gå fram och tafsa är ju inte ok, mycket obehagligt! En man kom fram till mig på krogen när jag skulle gå på toa och trycker upp mig mot väggen och bara tog, han var så mycket större så jag fick inte bort honom. Som tur var kom en vakt och slängde ut honom. Vilka människor det finns...

Pistoler var ju originellt... Varför inte två bomber haha! Jag har tatueringar men skulle aldrig tatuera brösten, känns lite tacky...
    Körsbär på tuttarna är också fint. Eller noter. Bröst, ja. Har glömt bort hur de känns.
  • mftdl
    Anonym (TW) skrev 2018-05-20 17:07:06 följande:

H-kupa/ 75H- bröst..

Ljuvliga! Vilka godbitar!
  • Anonym (TW)
    mftdl skrev 2018-05-20 17:34:51 följande:

Ljuvliga! Vilka godbitar!

Tack så mycket!
  • The mist

H-kupa/ 75H- bröst..

Så goa bröst du har : )
  • Kille36

H-kupa/ 75H- bröst..

Underbara bröst
  • Anonym (TW)
    The mist skrev 2018-05-20 21:53:19 följande:

Så goa bröst du har : )

Kille36 skrev 2018-05-20 22:32:44 följande:

Underbara bröst

Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd med min storlek. Skulle absolut inte vilja ha mindre än H-kupa. Däremot skulle jag kunna tänka mig att ha ännu större bröst. Har en kompis som har 80J. Jag tycker att det är snyggt med jättestora bröst.
  • Anonym (Älskar stora)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-21 08:42:24 följande:

Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd med min storlek. Skulle absolut inte vilja ha mindre än H-kupa. Däremot skulle jag kunna tänka mig att ha ännu större bröst. Har en kompis som har 80J. Jag tycker att det är snyggt med jättestora bröst.

TW då är vi två som tycker om stora bröst.
  • Bara mig

H-kupa/ 75H- bröst..

Underbara bröst du har... Gillar dom att bli nafsade på
  • Anonym (TW)
    Anonym (Älskar stora) skrev 2018-05-21 10:56:25 följande:

TW då är vi två som tycker om stora bröst.

Vad trevligt! Nu vet jag inte om H-kupa klassas som stora eller t.o.m mycket stora enl. A, B,C,D,E, F,G, H,I,J, K,L,M,N mm systemet? Mina bröst har bara fortsatt att växa med åren. Från B till H. Jag har inget emot det. Jag tycker bara att det är trevligt. Jag blir glad och stolt över mig själv varje gång mina bröst har växt och jag kan köpa en större bh storlek.

Jag känner mig väldigt kvinnlig med mina stora jättebröst.

Då köper jag bara större bh. Jag ser inga problem med att ha stora/jättebröst. Det finns många väldigt stora storlekar. Storlekarna tar inte slut. Det är jag glad över. Då har jag alltid något att växa i.

Min vikt är däremot något som jag vill hålla i schack.

Jag vill hålla mig i god form.
Svar på tråden H-kupa