• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym (Stora)

I svenska storlekar har jag 70 J men brukar handla mycket på Bravissimo.com och då passar 70 H då de har en massa dubbelstorlekar. Har timglasfigur med stora bröst, stor rumpa men liten i mitten. Svårt att klä då jag inte vill se slampig ut, 50-talsstil passar min form. Storleken på brösten har i min ungdom enbart varit negativ, många män tittade, kommenterade och tafsade. Min kropp såg mer mogen ut än vad jag var i huvudet. I vuxen ålder (33 år) älskar jag dem, de är en del av mig och vill inte vara utan dem. Om någon skulle tafsa på dem (förutom min man som alltid tar) så klappar jag till dem! Blickar och kommentarer tar inte längre även om det händer ofta.

• Anonym (No)
    Anonym (Stora) skrev 2018-05-18 20:55:27 följande:

I svenska storlekar har jag 70 J men brukar handla mycket på Bravissimo.com och då passar 70 H då de har en massa dubbelstorlekar. Har timglasfigur med stora bröst, stor rumpa men liten i mitten. Svårt att klä då jag inte vill se slampig ut, 50-talsstil passar min form. Storleken på brösten har i min ungdom enbart varit negativ, många män tittade, kommenterade och tafsade. Min kropp såg mer mogen ut än vad jag var i huvudet. I vuxen ålder (33 år) älskar jag dem, de är en del av mig och vill inte vara utan dem. Om någon skulle tafsa på dem (förutom min man som alltid tar) så klappar jag till dem! Blickar och kommentarer tar inte längre även om det händer ofta.

Lol..
  • Anonym (TW)

Det är skönt att det finns andra kvinnor som också har stora och ännu större bröst än jag. Jag är rätt nätt annars, rätt smala höfter, smala ben och liten rumpa.

Det är som min man säger; jag rätt smal med stora bröst.

Jag fick större bröst efter att jag fick barn, runt 40-årsåldern. Innan dess hade jag B/C kupa.

Det har tagit tid att vänja sig vid att ha G/H kupa. Har 75 G/H. Är 45 år.
  • Anonym (Stora)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-18 23:02:38 följande:

Det är skönt att det finns andra kvinnor som också har stora och ännu större bröst än jag. Jag är rätt nätt annars, rätt smala höfter, smala ben och liten rumpa.

Det är som min man säger; jag rätt smal med stora bröst.

Jag fick större bröst efter att jag fick barn, runt 40-årsåldern. Innan dess hade jag B/C kupa.

Det har tagit tid att vänja sig vid att ha G/H kupa. Har 75 G/H. Är 45 år.

Jag är relativt proportionerlig i kroppen då höfterna har samma omfång som runt brösten. Jag använder många minimizer-bhar då jag för det första tycker de är sköna och för det andra blir det inte så mycket fokus på brösten på jobbet. Den första bhn jag köpte var 75 C, kändes som om brösten kom över natten, haha! Sedan dess har de bara vuxit till denna storlek som verkar vara bestående.

Det som är jobbigt att inte kunna hitta billiga underkläder och bikini. Allt kostar ju en hel förmögenhet i dessa storlekar!
  • Anonym (Taf)

Har du blivit föremål för tafsare?
  • Anonym (Stora)
    Anonym (Taf) skrev 2018-05-19 19:36:30 följande:

Har du blivit föremål för tafsare?

Självklart har jag det, oftast på krogen dock då alkohol varit inblandat. Detta har många kvinnor varit med om och har nog inte något med storleken på brösten att göra. Det vanligaste har varit män som pratat med mig men tittat på brösten, har undrat om de trott att brösten ska svara....
  • Anonym (Taf)
    Anonym (Stora) skrev 2018-05-19 19:55:50 följande:
    Självklart har jag det, oftast på krogen dock då alkohol varit inblandat. Detta har många kvinnor varit med om och har nog inte något med storleken på brösten att göra. Det vanligaste har varit män som pratat med mig men tittat på brösten, har undrat om de trott att brösten ska svara....
    Dina tuttar kanske talar sitt eget språk?

Såg något förfärligt idag. En annars vacker kvinna med tatueringar på brösten.
  • Anonym (Stora)
    Anonym (Taf) skrev 2018-05-19 20:13:01 följande:

Haha! Ja, de kanske har ett eget språk, verkar nästan så.

Har också sett kvinnor med tatueringar på brösten, inte min stil men de får göra som de vill.
  • Anonym (Taf)
    Anonym (Stora) skrev 2018-05-19 20:27:53 följande:

Har också sett kvinnor med tatueringar på brösten, inte min stil men de får göra som de vill.
    Tafsa, ja. En kvinna på gymmet berättade hur on plötsligt fick en hand på ena bröstet under förra sommarens stadsfestival.

Pistol tatuerade på vardera tutte är sådär...
  • Anonym (Stora)
    Anonym (Taf) skrev 2018-05-19 20:13:01 följande:

Anonym (Taf) skrev 2018-05-19 20:33:16 följande:

Tafsa, ja. En kvinna på gymmet berättade hur on plötsligt fick en hand på ena bröstet under förra sommarens stadsfestival.

Pistol tatuerade på vardera tutte är sådär...

Jag fascineras också av stora bröst, även om jag är kvinna och hetero, de är ju rätt fantastiska. Men att bara gå fram och tafsa är ju inte ok, mycket obehagligt! En man kom fram till mig på krogen när jag skulle gå på toa och trycker upp mig mot väggen och bara tog, han var så mycket större så jag fick inte bort honom. Som tur var kom en vakt och slängde ut honom. Vilka människor det finns...

Pistoler var ju originellt... Varför inte två bomber haha! Jag har tatueringar men skulle aldrig tatuera brösten, känns lite tacky...
Svar på tråden H-kupa