• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym (Oskar)
    razzmatazz skrev 2017-09-14 07:40:13 följande:

85 H

Låter helt underbart! Men 85 är ju inte så stor omkrets, det låter som att du har väldigt fin figur. Du skrev själv att du var "större" tycker du verkligen det?
  • razzmatazz
    Anonym (Oskar) skrev 2017-09-14 10:43:34 följande:

Låter helt underbart! Men 85 är ju inte så stor omkrets, det låter som att du har väldigt fin figur. Du skrev själv att du var "större" tycker du verkligen det?

Nja, in större i bemärkelsen tjock utan det var i jämförelse med kvinnan som hade 75 H, större än henne. Jag är lite knubbig och mjuk men det har jag inga problem med, så länge det går ut och in på rätt ställen kan jag leva med att inte ha en tvättbräda till mage :)
  • Anonym (Oskar)
    razzmatazz skrev 2017-09-14 18:28:33 följande:

Nja, in större i bemärkelsen tjock utan det var i jämförelse med kvinnan som hade 75 H, större än henne. Jag är lite knubbig och mjuk men det har jag inga problem med, så länge det går ut och in på rätt ställen kan jag leva med att inte ha en tvättbräda till mage :)

O dessutom skåning, kan inte bli bättre!
  • razzmatazz
    Anonym (Oskar) skrev 2017-09-14 19:09:42 följande:

O dessutom skåning, kan inte bli bättre!

Sannolikt hemmablind men...läser och läser men kan inte för mltt liv förstå vad som avslöjade skånskan där? Enormt nyfiken!
  • Anonym (Jodå)
    razzmatazz skrev 2017-09-10 18:12:03 följande:
    Borde kanske prova maskiner och se om det har bättre effekt..jag tränar bara gruppträning typ zumba.

Visst är BH ett problem! Jag bor i Skåne och här finns, som jag känner till iaf, en butik som har snygga bh i stora storlekar. Underbart fina men väldigt dyra, runt 1500 för ett set. Om du inte redan gjort, kolla in den engelska kedjan bravissimo på nätet. Så länge man blivit mätt och är säker på sin storlek funkar det bra att handla på nätet. Deras underkläder är snygga och av bra kvalitet och samtidigt väldigt prisvärda, man får ett snyggt set för runt 600.
    Du sa det själv
  • Anonym (mr)
    razzmatazz skrev 2017-09-14 07:40:13 följande:
    85 H
    Inte så dumt. Gillar du att gå i urringat?

• Anonym (TW)

Var och köpte en ny bh idag på Twilfit. Den som passade bäst var 75H!!! Har kunnat ha 75G också tidigare. Nu går man mot H-kupa.. Twilfit har bara upp till H-kupa..

Jag är inte ens särskilt överviktig. Har bara några extra kilon. Då passar jag in på den här tråden i alla fall..

• Anonym (ööööö)

Jag har trippel Ö

Svar på tråden H-kupa