H-kupa
hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.
hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.
Kan tillägga att jag är lång och smal, storlek 34/XS i kläder. Men bysten är stor. Ammar dock, så det förklarar det delvis.
Kan tillägga att jag är lång och smal, storlek 34/XS i kläder. Men bysten är stor. Ammar dock, så det förklarar det delvis.
Haha, relevant fråga... just nu känner jag mig mest som en mjölkko och de är tyvärr för ömma för att jag ska kunna njuta av någon beröring där. Men det blir förhoppningsvis bättre när jag slutat amma. :)
Mina bröst har växt efter att jag fick barn. Har fått tre barn och sedan gått ner i vikt. Brösten har inte blivit mindre, tvärtom. Innan jag fick barn hade jag 75B, sedan har de växt till 75D, 75E, 75F och till slut 75H. Det får räcka..
Jösses att läsa om era giganter fick mig riktigt inspirerad..
Mina bröst har växt efter att jag fick barn. Har fått tre barn och sedan gått ner i vikt. Brösten har inte blivit mindre, tvärtom. Innan jag fick barn hade jag 75B, sedan har de växt till 75D, 75E, 75F och till slut 75H. Det får räcka..
Ja, min man är väldigt förtjust i de. Han tycker att jag är finare i mina 75H än i mina 75B innan vi fick barn. Jag blir väldigt glad över att han tycker att jag är vacker och attraktiv även efter att vi fick barn. Ibland kan jag dock känna mig lite tjock. Jag är ju så stor upptill. Jag tror att det är viktigt att man själv tycker att man är fin. Jag ser ut som jag gör och kan inte ändra på det.