• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Gaskarl
    Anonym (TW) skrev 2017-09-10 09:27:00 följande:

Ja, min man är väldigt förtjust i de. Han tycker att jag är finare i mina 75H än i mina 75B innan vi fick barn. Jag blir väldigt glad över att han tycker att jag är vacker och attraktiv även efter att vi fick barn. Ibland kan jag dock känna mig lite tjock. Jag är ju så stor upptill. Jag tror att det är viktigt att man själv tycker att man är fin. Jag ser ut som jag gör och kan inte ändra på det.

Är det så att du ber din man leka med dina giganter?
  • Gaskarl
    Anonym (I-kupan) skrev 2017-09-09 23:24:39 följande:

Kan tillägga att jag är lång och smal, storlek 34/XS i kläder. Men bysten är stor. Ammar dock, så det förklarar det delvis.

Hur lång är du?
  • Anonym (TW)

Jag behöver inte det. Han gör det ändå. Han älskar att ta på de. På det sättet känns det okej att ha så stora bröst. Gigantiska tycker jag inte att de är..

• Gaskarl
    Anonym (TW) skrev 2017-09-10 11:00:09 följande:

Jag behöver inte det. Han gör det ändå. Han älskar att ta på de. På det sättet känns det okej att ha så stora bröst. Gigantiska tycker jag inte att de är..

Är dom så smek/lekvänliga som jag föreställer mig.. Är dom känsliga? Oj, så kort och så stora... Du får gärna inboxa om du vill prata mer om dina bröst.
  • Gaskarl
    Anonym (I-kupan) skrev 2017-09-09 23:49:35 följande:

Haha, relevant fråga... just nu känner jag mig mest som en mjölkko och de är tyvärr för ömma för att jag ska kunna njuta av någon beröring där. Men det blir förhoppningsvis bättre när jag slutat amma. :)

Om du gillar att prata om dina bröst får du gärna inboxa.
  • Anonym (TW)

Nej, det känner jag inte för..

• razzmatazz
    Anonym (TW) skrev 2017-09-10 11:01:00 följande:

Jag är 163 cm

En rent praktisk fråga ; har du några tips på effektiva ryggövningar?

Jag är också kort med rejält stora bröst men betydligt större än du, storlek 40-42/m-l beroende på klädmärke. Är normaltränad och tränar core två ggr per vecka just för att ryggen ska orka med brösten. Har alltid ridit mycket och gör fortfarande så har en väldigt rak hållning men upplever likväl att ryggen tar stryk av att bysten är så tung. Är därför nyfiken på hur du klarar det med så smal kropp, hoppas att du har någon kanonbra "ryggstärkar" övning att dela med dig av?
  • Gaskarl
    Anonym (TW) skrev 2017-09-10 12:57:09 följande:

Nej, det känner jag inte för..

All respekt för ditt svar..
  • Anonym (TW)

Jag tränar på gym ca 1 gång/vecka. Då tränar jag speciellt rygg och mage med vissa maskiner. Jag simmar och promenerar också. Jag har inte känt av i ryggen speciellt mycket.

Det är dock väldigt viktigt med en bh som sitter bra. Jag köper på Details i Stockholm. Det är jättesvårt att köpa bh:ar i vanliga affärer. Jag är så smal runt om och behöver så stora kupor..

Svar på tråden H-kupa