• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Slegnirp
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 11:19:15 följande:

Ja, jag trivs med min storlek ( H-kupa). Jag skulle inte vara med på den tråden och visa upp mig om jag inte trivdes med min storlek. Jag har aldrig haft några problem med det. Tvärtom. Jag kan tänka mig att det är rätt många som tycker att det är snyggt med väldigt stora/tunga naturliga bröst. Jag kan bjuda på ögongodis för de som är intresserade.

Haha, ja vem uppskattar inte bröst? H-kupa är ju väldigt ovanligt, så det blir ju mer uppskattat än vanligt ;)
  • Anonym (TW)
    Slegnirp skrev 2018-05-22 11:35:15 följande:

Haha, ja vem uppskattar inte bröst? H-kupa är ju väldigt ovanligt, så det blir ju mer uppskattat än vanligt ;)

Att det är mer uppskattat än vanligt.. Det har jag märkt.

Det är ju väldigt trevligt för mig. Det är väl det som har gjort att jag inte längre är blyg att visa mina väldigt stora/tunga bröst. I början hade jag alltid en tröja på mig eller visade bara en urringning. Nu vågar jag visa mina riktigt stora naturliga bröst som de är.
  • Anonym (Älskar stora)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 13:22:55 följande:

Att det är mer uppskattat än vanligt.. Det har jag märkt.

Det är ju väldigt trevligt för mig. Det är väl det som har gjort att jag inte längre är blyg att visa mina väldigt stora/tunga bröst. I början hade jag alltid en tröja på mig eller visade bara en urringning. Nu vågar jag visa mina riktigt stora naturliga bröst som de är.

Brukar du gå med urringade tröjor? Så man kan se dina fina bröst även till vardags?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Älskar stora) skrev 2018-05-22 16:13:34 följande:

Brukar du gå med urringade tröjor? Så man kan se dina fina bröst även till vardags?

Nej, brukar inte göra det till vardags. Jag kan tycka att det blir lite för mycket att visa upp till vardags.
  • Anonym (Älskar stora)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 16:59:55 följande:

Nej, brukar inte göra det till vardags. Jag kan tycka att det blir lite för mycket att visa upp till vardags.

Jag kan säga att många i din närhet hade uppskattat väldigt mycket. Och du hade fått många fina blickar.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Älskar stora) skrev 2018-05-22 18:53:00 följande:

Jag kan säga att många i din närhet hade uppskattat väldigt mycket. Och du hade fått många fina blickar.

Förstår det. Tro det eller ej men jag är lite blyg i IRL. Har svårt att visa upp mig i IRL. På nätet kan jag vara anonym.
  • Anonym (Älskar stora)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 19:02:48 följande:

Förstår det. Tro det eller ej men jag är lite blyg i IRL. Har svårt att visa upp mig i IRL. På nätet kan jag vara anonym.

Okej, men prova en gång när du inte är på hemmaplan. Så ska du se att du kommer få en massa fina blickar.
  • Anonym (TW)

Okej, ett litet smakprov på mig i urringat.

Svar på tråden H-kupa