• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym (TW)
    Xzx skrev 2019-12-25 00:29:41 följande:

Wow, med 70 runt om? Du lär ju ha rätt gigantiska tuttar på en smal ram?

Ja, det har blivit så efter tre graviditeter. Ammade länge alla mina barn. Tyckte att det var mysigt. Brösten bara växte och växte. Jag gick upp ca 18 kg och sedan gick jag ner alla kilon. Brösten blev inte mindre. De växte 5-6 strl istället. Från 75B/C till 70H/I. Jag är nöjd med min storlek. Jag har inte ont i ryggen eller andra besvär.

Skulle kunna tänka mig att ha ännu större. 70J/70K.

Har en kompis som har 80J. Det är snyggt.
  • Anonym (TW)
    Xzx skrev 2019-12-25 00:29:41 följande:

Wow, med 70 runt om? Du lär ju ha rätt gigantiska tuttar på en smal ram?

Känner mig rätt proportionell. Man kan dölja rätt mycket med vanliga vardagströjor.

• Xzx
    Anonym (TW) skrev 2019-12-26 13:35:04 följande:
    Ja, det har blivit så efter tre graviditeter. Ammade länge alla mina barn. Tyckte att det var mysigt. Brösten bara växte och växte. Jag gick upp ca 18 kg och sedan gick jag ner alla kilon. Brösten blev inte mindre. De växte 5-6 strl istället. Från 75B/C till 70H/I. Jag är nöjd med min storlek. Jag har inte ont i ryggen eller andra besvär.

Skulle kunna tänka mig att ha ännu större. 70J/70K.

Har en kompis som har 80J. Det är snyggt.

Ja det förklarar ju ett och annat - men jäkla tur ändå att du fick behålla tuttarna! Dom flesta brukar ju krympa tillbaka en hel del efter graviditeten och bli liksom lite tomma eller vad man ska säga? Och samma sak när man går ned i vikt, så du är lyckligt lottad!

Och nej, på bilden såg dom verkligen inte enorma ut. Jag menar, det syns ju att dom inte är små, men inget iaf jag skulle reagera nämnvärt på iaf om jag såg dig sådär. Skönt att kunna välja vad man vill visa tänker jag?

• Xzx

... Jag gillar vart det här är på väg :P

Nej men skämt åsido. Nu syns det lite mer ja, helt klart. Men inte så tydligt framifrån kanske. I profil? 

Anonym (TW) skrev 2019-12-26 21:54:22 följande:
  • Anonym (TW)
    Xzx skrev 2019-12-26 22:38:16 följande:

... Jag gillar vart det här är på väg :P

Nej men skämt åsido. Nu syns det lite mer ja, helt klart. Men inte så tydligt framifrån kanske. I profil? 

• Xzx

Du är verkligen generös med bilder! Det tackar jag (och säkert flera med mig) för! =)

Och ja, där syns det Klart tydligare att det inte är några småsaker du har där under - trots tröjan! :P 

Anonym (TW) skrev 2019-12-26 23:06:22 följande:
  • Anonym (TW)
    Xzx skrev 2019-12-26 23:12:09 följande:

Du är verkligen generös med bilder! Det tackar jag (och säkert flera med mig) för! =)

Och ja, där syns det Klart tydligare att det inte är några småsaker du har där under - trots tröjan! :P 

Tack så mycket.
  • Bröstlängtan
    Anonym (TW) skrev 2018-05-18 19:39:13 följande:

Var och köpte en ny bh idag på Twilfit. Den som passade bäst var 75H!!! Har kunnat ha 75G också tidigare. Nu går man mot H-kupa.. Twilfit har bara upp till H-kupa..

Jag är inte ens särskilt överviktig. Har bara några extra kilon. Då passar jag in på den här tråden i alla fall..

Du passar in i alla sammanhang!
  • Blower83

[quote=80123533][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-26 21:54:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Fy satan så härliga. Vilka fina och härliga underverk som finns under tröjan.

Svar på tråden H-kupa