• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym (Man i norr)

Gillar din mun också, jättefin

• krille62

[quote=80129826][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:38:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Vackra bröst, hoppas du har någon som får krama godingarna

• Anonym (Hurra för tuttar)

[quote=80129805][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:32:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Kära nån! Vilka bjässar! Helt galet vackra!

Grattis...Hurra,hurra,hurra!

Du gjorde precis min dag!

• Boobiesarepoetryinmotion

[quote=80129805][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:32:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Min vackra prinssesa

Din prins är här med sin vita springare

Kom med mig

Rid i skritt, sen galopp

Fortare fortare

• Anonym (TW)
    Blower83 skrev 2019-12-29 23:46:43 följande:

[quote=80129826][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:38:17 följande:[/quote-nick]

Vilka härliga skapelser. Vill du ha pm?[/quote]
    Xzx skrev 2019-12-30 01:43:20 följande:

[quote=80129826][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:38:17 följande:[/quote-nick]

Däääär ja!! Herre gud kvinna, vad snygga bröst du har!! Wow!!![/quote]
    Anonym (Man i norr) skrev 2019-12-30 02:36:57 följande:

Gillar din mun också, jättefin

krille62 skrev 2019-12-30 07:35:06 följande:

Vackra bröst, hoppas du har någon som får krama godingarna[/quote]
    Anonym (Hurra för tuttar) skrev 2019-12-30 08:38:00 följande:

[quote=80129805][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:32:52 följande:[/quote-nick]

Kära nån! Vilka bjässar! Helt galet vackra!

Grattis...Hurra,hurra,hurra!

Du gjorde precis min dag![/quote]

Tack snälla ni! Är i behov av egoboost just nu. Här får jag det. Även bjässar är vackra. Så glad för det.
  • Anonym (TW)

Har köpt en ny härligt rosa bh i strl 70I. Känner mig väldigt kvinnlig i min nya stora rosa bh. Måste dock säga att det är framförallt mina stora bröst som får mig att känna mig kvinnlig. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha stora naturliga bröst. Jag blir alltid så glad och stolt när jag ska köpa en ny bh för det brukar bli bland de stora storlekarna.

Jag känner mig också priviligerad att jag får köpa mina bh:n i speciella underklädesaffärer för kvinnor med stora bröst. Jag förstår inte alls trenden att man vill operera sina bröst till B- C - kupa.
  • Anonym (Anders)
    Anonym (TW) skrev 2020-01-30 17:16:46 följande:

Har köpt en ny härligt rosa bh i strl 70I. Känner mig väldigt kvinnlig i min nya stora rosa bh. Måste dock säga att det är framförallt mina stora bröst som får mig att känna mig kvinnlig. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha stora naturliga bröst. Jag blir alltid så glad och stolt när jag ska köpa en ny bh för det brukar bli bland de stora storlekarna.

Jag känner mig också priviligerad att jag får köpa mina bh:n i speciella underklädesaffärer för kvinnor med stora bröst. Jag förstår inte alls trenden att man vill operera sina bröst till B- C - kupa.

Underbart kvinnligt och vackert! Var stolt och glad över dina ljuvliga bröst!!! Verkligen superfina!
  • Anonym (H33)

Nej förminska inte, för guds skull! Låt dom vara stora, tunga och hänga fritt! Eller alltså, jag kan ju absolut förstå om man gör det för ryggproblem eller så. Men ur ett rent estetiskt perspektiv är det alltid en förlust för världsalltets goda när ett par bröst minska i storlek...

Anonym (TW) skrev 2020-01-30 17:16:46 följande:

• Anonym (???)

Förstår inte storleken.
    Dejtade ett tag en tjej med betydligt större och avsevärt fylligare bröst.
    Blev så nyfiken att jag kollade storleken på kassen när hon duschade,
    kupa F.
    Kan säga att lökarna på bilderna inte är i närheten i storlek!

Svar på tråden H-kupa