• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym (I-kupan)
    Anonym (???) skrev 2020-01-30 19:19:22 följande:

Förstår inte storleken.

Dejtade ett tag en tjej med betydligt större och avsevärt fylligare bröst.

Blev så nyfiken att jag kollade storleken på kassen när hon duschade,

kupa F.

Kan säga att lökarna på bilderna inte är i närheten i storlek!

Vad hade hon för omkrets då? Det är en enorm skillnad på en 60H och en 85H, om vi säger så.
  • Anonym (???)

?????? Är inte omkrets ett mått på kroppen och kupstorlek
    mått på själva löken?
    Tror det var 85 iaf.... 
    Varför pratar man isf h-kupa i tråden???
    Är väl kupan som räknas??

• Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (TW) skrev 2020-01-30 17:16:46 följande:

Har köpt en ny härligt rosa bh i strl 70I. Känner mig väldigt kvinnlig i min nya stora rosa bh. Måste dock säga att det är framförallt mina stora bröst som får mig att känna mig kvinnlig. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha stora naturliga bröst. Jag blir alltid så glad och stolt när jag ska köpa en ny bh för det brukar bli bland de stora storlekarna.

Jag känner mig också priviligerad att jag får köpa mina bh:n i speciella underklädesaffärer för kvinnor med stora bröst. Jag förstår inte alls trenden att man vill operera sina bröst till B- C - kupa.

Älskar dina bjässar????
  • Anonym (I-kupan)
    Anonym (???) skrev 2020-01-30 19:44:09 följande:

mått på själva löken?

Tror det var 85 iaf.... 

Nej, kupan är olika stor beroende på omkrets - ju större omkrets desto större är en J-kupa. Gå själv och kolla i butikerna om du inte tror mig.
  • Anonym (I-kupan)
    Anonym (???) skrev 2020-01-30 19:44:09 följande:

mått på själva löken?

Tror det var 85 iaf.... 

Såhär står det inne på en sajt som jag googlade mig till...

?Samma bokstav betyder inte samma kupstorlek - ett vanligt fel många gör är att man provar ut en kupstorlek som passar och tror att kupstorleken är samma oavsett omkrets. Detta är ett vanligt missförstånd då kupstorleken för en 80C och en 75C inte är den samma.?
  • Anonym (???)

I stand corrected!
    Tydligen har jag trott fel ..... men hon hade i alla fall
    ett par rejäla lökar!!!
    Men - inga vårtor?? Kunde inte ens se att de var indragna... så nog
    fan ingen vårtgård heller.  Men äkta var de!!

• Uffeking

Har köpt en ny härligt rosa bh i strl 70I. Känner mig väldigt kvinnlig i min nya stora rosa bh. Måste dock säga att det är framförallt mina stora bröst som får mig att känna mig kvinnlig. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha stora naturliga bröst. Jag blir alltid så glad och stolt när jag ska köpa en ny bh för det brukar bli bland de stora storlekarna.

Jag känner mig också priviligerad att jag får köpa mina bh:n i speciella underklädesaffärer för kvinnor med stora bröst. Jag förstår inte alls trenden att man vill operera sina bröst till B- C - kupa.

WOW. Fin bh till dina underbara bröst/ kropp. Har du lust att ta en fika?
  • Anonym (?)

Gnider gubben sin mellan dem?
  • Anonym (???)
    Uffeking skrev 2020-01-30 21:52:25 följande:
    WOW. Fin bh till dina underbara bröst/ kropp. Har du lust att ta en fika?
    Hahahaha - desperat eller??
    Ja jösses jävlar ........
  • Anonym (K)

Ja, där kan jag tänka mig att gubben får fila på rätt ofta mellan dessa stora byst..

Anonym (?) skrev 2020-01-30 21:53:08 följande:

Gnider gubben sin mellan dem?

Svar på tråden H-kupa