• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • Anonym
    redneck girl skrev 2010-09-10 20:03:19 följande:
    förstår inte heller varför du tycker så synd om dom.själv hade jag kunnat skänka en liten liten tanke på de som inte har några alls.och c är ju inte stort alls.om vi nu ska börja prata så.....
    Du pratar som om större skulle vara bättre. Jag har varit tillsammans med kvinnor som har haft A eller knappt B. Det må vara litet, men C är alldeles lagom. Större än så är inte bättre anser jag.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-09-12 14:13:49 följande:
    Du pratar som om större skulle vara bättre. Jag har varit tillsammans med kvinnor som har haft A eller knappt B. Det må vara litet, men C är alldeles lagom. Större än så är inte bättre anser jag.
    har jag aldrig påstått mig veterligen heller.du ska inte ta allt på blodigt allvar.
  • StinaFia
    Edalia skrev 2010-09-10 21:06:53 följande:
    dom som tror sig ha c och tycker sig vara stora har nog helt enkelt för liten bh storlek , för jag har nämligen 70 C och dom är då långt ifrån stora , "små" tycker jag 

men det är ju inte ett ovanligt fenomen att folk använder för liten bh storlek. dom flesta tittar rätt så pafft på mig om jag vågar mig påstå att ha den storlek jag har haha .
    men men.

fast nu efter barnet vet jag inte vad jag har. men b är iaf fortfarande trångt så c stämmer nog bra ännu
    fast det beror ju på vad man menar med "C" också. jag har 70 C eller D beroende på... så jag skulle nog säga att jag har stor C (eller liten D). mina är tydligt större än min kompis tuttar och hon har också C.

jag tycker nog mina bröst är stora, men inte stora så att man reagerar på det direkt...

vet av erfarenhet att ni med H-kupa har mkt större dock
  • Illusion
    Anonym skrev 2010-09-10 11:22:19 följande:
    Tycker synd om er kvinnor som har E eller större. Känner och har känt personer som har haft enormt stora och de lider oftast av ryggbesvär eller exem under brösten.

Om jag får välja så tycker jag C-kupa är den perfekta storleken. Perfekt att ta i. Stora, men inte för stora.
    Varför då? Alla lider inte av stora bröst. Själv led jag när jag hade små bröst. Jag har aldrig haft problem med mina e-kupor. Om man har problem kan man ju alltid träna ryggen, vilket jag också gör, men inte alltid gjort så det är inte pga brösten jag tränar.

Själv tycker jag bara synd om folk som lider av sina bröst oavsett storlek.  
  • Anonym (Mannen)

Ack, detta alltigenom outslitliga ämne Obestämd

• Anonym (TW)

Jag har 75 G/H kupa. Jag är normalviktig och har 38 i klädstorlek.

• Gaskarl
    Anonym (TW) skrev 2017-09-08 16:56:10 följande:

Woaw.. Härligt..
  • EnBlåDag
    Anonym (TW) skrev 2017-09-08 16:56:10 följande:

Ber att få gratulera!
  • Anonym (TW)

Tack! Det blir mera än så.. Köpte en ny bh igår och var tvungen att köpa 75H. Roligt att det verkar uppskattat.

• Gaskarl
    Anonym (TW) skrev 2017-09-09 18:46:12 följande:

Tack! Det blir mera än så.. Köpte en ny bh igår och var tvungen att köpa 75H. Roligt att det verkar uppskattat.

Vad blev det, spets eller, färg..? Så stora p mjuka, härligt.
Svar på tråden H-kupa