Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Ska bli kul imorgon. Tar me mig bryssel kex jag bakat. Hoppas ingen har diabetes elr nått
Min sambo va på BH förut ikväll o köpte 2 matstolar 1 åt oss o en till svärmor en sån där man sätter fast på bordet. O en resesäng åt svärmor så han har fyndat hehe. Han vart också sugen på köpa ny bilstol. En acta graco. Lillan börja bli för stor för sin brio så få se om man köper en när man får pengar
Malla, Härligt med en massa fynd! Jag tänkte också på om någon är allergisk eller bara vill leva ett hälsosammare liv så är det inget tvång att äta en massa godsaker. De har en förmåga att gå åt här hemma ändå i så fall 
Haha, eftersom jag helammar fortfarande så mååååste jag äta mycket kalorier! Därför går det även bra att lämna rester här
Jag har bjudit med en tjej från föräldragruppen så hon kommer också med idag :) ser fram emot fikat:)
Här har jag suttit å tänkt u så smart jag tar en promenad så får hunden en långprommis oxå
Men sen inser jag att det år ju inte haha
Tur man e smart så nu ska aj först rasta hunden så ser vi vad klockan blir om de blir å ta bilen upp :P
Tack så mkt för en trevlig fika och va mysigt du har det hemma hos dig Niskalainen
Om det blir så här vackert väder nästa vecka kanske någon har lust att samman stråla på en promenad?
Hej får man hoppa in här?
Therése heter jag och är just nu föräldraledig :) Jag har en dotter som är 2 år och 7 månader och en dotter som snart blir 4 månader (den 15:e mars). Jag känner igen en del av er som också hänger i vintertråden..
Hej å välkommen Tessiej!
Trevligt med fler i tråden :D
Hallå i tråden! Är alla i paltkoma efter fikat hos Niskalainen
Det blev ett riktigt bra knytis med mycket smarrigt
Hej Tessiej!