Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Tycker också att grillning låter som en bra idé :)
Håller med om att det alltid är bra med kunskap :) Kul att det är fler som väljer att laga egen barnmat också! :)
Bra med info om välling, min mor har varit på mig om det innan speciellt om maltodexin.
Vet att det är något sådant i citronpeppar med som vi brukar ha på fisken och det har min mor förbjudit mig att ge till barnen.
Något som vet varför man inte rekomenderar Havremjölk till barn under 1 år.
Min stora tjej är känslig mot mjölk och jag med så det blev naturligt att ge henne havremjölk i stället för välling.
Såg sen att det ej var rekomenderat för barn under 1år men det står inte varför.
Grillning låter roligt!
Fika vid 14 idag?
Tidigare skulle passa mig bättre... typ 12.30 eller 13.00.
Men om ni andra tycker att 14 är en bättre tid så försöker jag komma till den.
För man vill ju inte missa fikat. 
Jag kan vara där vid 13:30, brukar ju ändå hänga kvar till tre typ
Vi kommer också idag, helt otroligt att Milian inte har blivit förkyld, brukar ju bara få gå på fikat varannan gång typ :D Kan också vara där runt 13.30 :)
Jag vet inte riktigt hur det blir för oss idag. Isabelle har inte haft en bra sovdag hitills idag. Så får se om vi dyker upp. Om inte så får ni ha så trevligt!
Hej nu va det ett tag sen jag skrev här. Nu har vi då blivit friska så om nån är fika sugen nästa vecka så kan vi nog komma. Va ju som ett tag sen jag fikade med er. Har haft fullt upp
hoppas allt är bra me er kramis
Hej hej!
Någon som vill med till Sävar på måndag och babysimma? Vi har inte tagit oss dit än men jag är toksugen!