• Minnie69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Solig {#emotions_dlg.flower} Välkommen till tråden för alla som använder sig av
    temperaturmetoden och Fertility Friend {#emotions_dlg.flower} Solig
    (www.fertilityfriend.com)

Här kan vi analysera och diskutera varandras temperaturkurvor och jubla högt när någon får en tydlig coverline (rött eller streckat kryss), eller ännu hellre: en konstant förhöjd temperatur efter ägglossning som kan tyda på graviditet.

VILL DU VARA MED?
    När du kommer som NY i tråden, presentera dig gärna och berätta lite om din bakgrund. Lägg sedan till din kurva i vår lista! Lägg in ditt namn (i bokstavsordning) och klistra in länken till din FF-kurva efter namnet.
    Länken hittar du på FF under "Sharing" och "Home page setup".

Eftersom vi vill hålla tråden aktuell går vi igenom listan med aktiva tempare emellanåt och rensar ut personer som inte har uppdaterat sin kurva.

Om du får din länk borttagen är du ändå varmt välkommen tillbaka!

En fantastiskt och fenomenal GUIDE som på svenska förklarar alla viktiga begrepp, termer och förkortningar:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

Länk att kategorisera sina flytningar efter:

Tråden för er som plussar att mötas och prata om er graviditet:
    www.pernille.info/cervixsekret.htmwww.familjeliv.se/Forum-11-237/m50602494.html

Våran BIM och Chart tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51125048.html

Jag ber ödmjukt att man håller sig till trådens ämne och lämnar gammalt groll vid tröskeln, men känner man att man inte klarar det så fortsätt "tjaffset" i den "gamla" tråden (www.familjeliv.se/Forum-11-238/m51124876.html) som ändå blev förstörd av det (I.a.f. för mig).

Jag hälsar alla välkomna att diskutera tempfrågor Solig Här ska bakas bebis Tungan ute Baby Flört

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-11 00:48
    Såg att det var lite länkfel
    Sekretskådning:
    www.pernille.info/cervixsekret.htm
  • Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
  • Saga09
    Kexet skrev 2012-11-15 09:05:46 följande:

jag tycker mig se något där :) vad spännande - hoppas att det stegrar sig framöver
    Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Pillan2012
    Kärt barn har många namn skrev 2012-11-15 11:09:03 följande:
    Pillan: Hur är det idag?

Vad söt du är som frågar :) Det är bra, starkt äl test men ännu inte positivt. Hoppas på äl flytningar ikväll, superstarkt äl test imorgon och sen äl imorgon eller lördag :) Kexet: spännande! Håller tummarna :)
  • Capiche
    Älva1973 skrev 2012-11-15 11:13:42 följande:
    Hej brudar, är det här ni hänger också?? Skrattande
    Heeej! Jajjemensan här hänger vi också :) 
    välkommen hit! thihi.

Jag ör ÄL+9 idag. I morgon tänkte jag testa ..om jag vågar. Vet inte om jag vill veta riktigt än.
    Jag har nämligen fått nytt jobb!!! Superglad!! samtidigt som jag är livrädd. Ska skriva kontrakt idag på heltid men är orolig om jag blir gravid och dom kanske sen tycker att va fasen .m.m.??
    Samtidigt vill jag ju inget hellre än att bli gravid! Vi längtar ju så efter ett gemensamt barn (har två barn sedan ett tidigare förhållande)  
  • Saga09
    Kärt barn har många namn skrev 2012-11-15 11:57:22 följande:
    Pillan: Tjoho!! härligt!

Älva: yes!!

Saga: hur mår du?
    Tack jag mår bra... trött som få men i övrig bara bra :)
    Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Älva1973

Hur kan jag ha missat den här sån FF-nörd som man är Flört
    Men jag gillar att hänga i den andra temptråden också Skrattande

Känner igen andra från andra trådar också..  *vinkar till kärt barn och kanske 4:a*
    ibland önskar man att man hade alla i en och samma tråd Flört

Jag har i alla fall haft en lunchrast hemma (för att fylla på med lite mer simmare Skäms). ÄL är nog över för min del nu. Om ägget är långlivat så har jag väl till ikväll på mig att skicka in fler. Men nu har han fått tömma flera gånger på kort tid så risken att det hinner bli många nya är nog inte så stor Förvånad

Nu J*vlar ska det ta sig ett litet frö. Om några dagar är det precis ett år sedan jag tog ut hormonspiralen. 

• Saga09

Varit på vul nu och sett ett tickande hjärta :) nu kan jag andas lite igen..

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*