TheLove skrev 2010-09-24 14:51:05 följande:
Nej jag skulle aldrig någonsin ta bort mitt barn! Kommer älska det precis lika mycket om det är en pojke men jag hoppas ändå lite extra på en flicka då jag gärna vill ha en av varje :) Jag tycker inte om könsneutralt, vill ha rosa/lila kläder på en tjej och ljusblå på en bebiskille :P Annars klär jag min son mest i rött! Han är så fin i det! Gillar även rosa på pojkar... rosa är kanske lite av en favoritfärg :P
talare skrev 2010-09-24 14:11:39 följande:
förresten är det någon av er som testat tygblöjor?
har aldrig testat tygblöjor, tycker det räcker med tvätten som blir ändå. Förstår inte hur jag ska orka tvätta för en liten till :P Jag gör ju inte nått annat än tvättar.
Vi har använt Libero hela tiden tycker det är absolut bästa blöjorna. Vi fick ju använda prematurblöjor på grabben första veckorna och tror det bara är libero som har det... Pampers läcker och luktar illa :P
hehe ja gillar könsneutrala färger, framförallt rött på kläder. :) ska bli så kul när man kommit så långt att man börjat köpa kläder! ser så framemot det! :D märks nog att det är första barnet för min del.. ska bli så spännande! :D