~mittenavmajknoddar~
Sommarnatt2010 skrev 2010-09-26 20:06:54 följande:
Tycker det där med BF är svårt, är ju helt säker på att de kommer att flytta mig eftersom de kör på någon standard variant...känns inte så roligt, då jag vet att det inte kan stämma (har bara haft oskyddat vid ett enda tillfälle) Jag kommer med andra ord garanterat att bli flyttat till ett senare BF-datum (flyttas man fram eller bak då???) Vilket innebär att jag har längre kvar till v12 än vad jag tycker : S Men jag kör på mitt BF-datum så länge
Jag ska på hälsosamtal i morgon, ska bli spännande :P (just för att det nog känns lite mer verkligt om man pratar med någon om det) Sen antar jag att det blir inskrivning någong gång nästa vecka. Då alla i vår kommun erbjuds kub-test o det brukar väl ske i v 10...Vet dock inte hur vi ska göra med det...
kul med hälsosamtal :) jag har dock redan varit på mitt i förra veckan (väldigt tidigt!) och har redan fått en inskrivningstid om lite mindre än en månad.. ska då vara i v11 enligt min bm. jag har också längre till v12 som dig.. tråkigt att bm har någon standard variant, jag har en cykel på 33-41dagar...! så deras28dagar passar inte på mig. tråkigt att man vet att man kommer bli flyttad..! hoppas man att man slipper det ändå!