• Anonym

Mitt barn slutade andas

Igår när jag och mitt barn låg kolla film i min säng somna mitt barn , jag bara satt och kolla på mitt barn som vi mammor / pappor bruka göra , ja ni vet vad jag menar.

Helt plöstligt ser jag att bröstkorgen inte rör sig , den bruka göra de när de andas men den rörde sig inte på en LÅNG minut Attans vad obehagligt.
    Inte ens när jag rörde nappen reagera mitt barn eller när jag buffa lite på mitt barn.
    Jag ringde 112  , men innan de kom började mitt barn andas igen.
    Var som vanligt efter det med.

Vet inte varför det hände men vi fått en tid till barnläkaren nästa vecka får att undersöka mitt barn.

Vi åkte med in till sjukhuset för jag ville det , låg kvar över natten , allt var bra , värden ,prover allt!

Men har de hänt ert barn någon gång??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-01 15:24
    Mitt barn är 2,5 år glömde jag säga !!

• Svar på tråden Mitt barn slutade andas
  • Anonym
    Anonym (AT) skrev 2010-10-01 15:55:42 följande:
    Jo det är ovanligt och absolut inte normalt.
    Konstigt att jag som haft så hela livet fått som svar att det inte är så ovanligt som man tror..
    Hur många svenska lider av sömnapné?
    Jag gör det och har gjort hela livet utan att man hittar något fel på mig..
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-01 16:19:38 följande:
    Konstigt att jag som haft så hela livet fått som svar att det inte är så ovanligt som man tror..
    Hur många svenska lider av sömnapné?
    Jag gör det och har gjort hela livet utan att man hittar något fel på mig..
    Och nej, jag varken snarkar eller är överviktig...
  • Anonym (AT)
    Anonym skrev 2010-10-01 16:21:32 följande:
    Och nej, jag varken snarkar eller är överviktig...
    Om du snarkar har di ingen anning om.
  • Anonym
    Anonym (AT) skrev 2010-10-01 16:23:26 följande:
    Om du snarkar har di ingen anning om.
    eh, jo det har jag faktiskt, jag gör undersökningar var 6 månad under 2 nätter för att se hur många uppehåll jag har.. Dessa görs på ett sömnlaboratorium och då övervakas även om jag snarkar. Vilket jag aldrig gjort hittills på mina 27 år..

DU ska inte påstå saker utan att ha grund för det..
  • Anonym (AT)
    Anonym skrev 2010-10-01 16:26:17 följande:
    eh, jo det har jag faktiskt, jag gör undersökningar var 6 månad under 2 nätter för att se hur många uppehåll jag har.. Dessa görs på ett sömnlaboratorium och då övervakas även om jag snarkar. Vilket jag aldrig gjort hittills på mina 27 år..

DU ska inte påstå saker utan att ha grund för det..
    De personer som snarkar vet oftast inte att man gör det.
  • Anonym
    Anonym (AT) skrev 2010-10-01 16:27:44 följande:
    Men vad är det DU inte förstår av det jag skriver i inlägget du svarar på? så du menar alltså att de undersökningar och tester som utförs på mig inte stämmer? att jag snarkar även om dem talar om att jag inte gör det?
  • Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-10-01 15:37:30 följande:
    jag vill inte skrämma dig men detta hände min son en gång och så en morgon hittade jag honom död i sängen
    det var en plötslig död, han blev bara 2,5 år
    varför skriva och skrämmas ?
  • Anonym (AT)
    Anonym skrev 2010-10-01 16:29:49 följande:
    Men vad är det DU inte förstår av det jag skriver i inlägget du svarar på? så du menar alltså att de undersökningar och tester som utförs på mig inte stämmer? att jag snarkar även om dem talar om att jag inte gör det?
    Jag diskuterar inte med folk som inte vet.
  • Anonym
    Anonym (AT) skrev 2010-10-01 16:27:44 följande:
    Och om jag nu skulle snarka, så skulle väl antagligen min man tala om det för mig eftersom jag vet hur lättväckt han är av snarkningar... fast han kanske inte heller vet om jag snarkar?
  • Anonym
    Anonym (AT) skrev 2010-10-01 16:31:27 följande:
    Jag diskuterar inte med folk som inte vet.
    vadå inte vet? Inte vet om att jag snarkar? Du har inget att komma med, å därför vill du inte diskutera med mig. eftersom jag uppenbarligen vet mer än dig..
Svar på tråden Mitt barn slutade andas