• marialovisa67

Nyfödda i Malmö

Hej!

Finns det fler än jag som just fått barn och bor i Malmöområdet? Mammagrupperna verkar dröja så det hade varit kul att kanske dra ihop en egen grupp eller bara en tråd för att ge varandra råd och stöd? Hör av dig!

• Svar på tråden Nyfödda i Malmö
  • Rydis
    carri83 skrev 2010-12-16 11:56:36 följande:
    D bli super, 13 vid BVC?
    Låter bra!

Då skall jag kolla in era bloggar!
  • stoltmammatilllillkillen

Aek82: Har du gått på Heleneholm? På bf-programmet? För isf har vi gått i samma klass

• carri83

Jag har gått på Heleneholm fast musikGlad

• aek82
    stoltmammatilllillkillen skrev 2010-12-17 09:43:25 följande:
    Aek82: Har du gått på Heleneholm? På bf-programmet? För isf har vi gått i samma klass
    Ja det har jag :) vilket sammanträffande... känner inte riktigt igen dig med hjälp av dit foto. Men får jag reda på ditt namn så vet jag alldeles säkert vem du är :) Skoj, ibland är världen bra liten. 
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-17 14:37:45 följande:
    Då har vi säkert gått där samtidigt men jag är nog ett år äldre än dig....
    aek82 skrev 2010-12-17 18:42:53 följande:
    Ja det har jag :) vilket sammanträffande... känner inte riktigt igen dig med hjälp av dit foto. Men får jag reda på ditt namn så vet jag alldeles säkert vem du är :) Skoj, ibland är världen bra liten. 
    Såg inte heller vem du var, förren jag gick in på din blogg Det är jag Beata, remember me??  Kul att träffa dig här Det var ett tag sedan, sist   
    carri83 skrev 2010-12-17 14:37:45 följande:
    mmm....känner inte igen dig riktigt...
  • aek82
    stoltmammatilllillkillen skrev 2010-12-18 19:16:22 följande:
    Såg inte heller vem du var, förren jag gick in på din blogg Det är jag Beata, remember me??  Kul att träffa dig här Det var ett tag sedan, sist   
    Hej, då va det som jag trodde. Klart jag kommer ihåg dig :) Skoj att vi träffades här. Allt bra med dig??

Jah  cybervärlden är verkligen liten Jo, tack här är det bra, själv då? Kul att vi får barn samtidigt, är det din första? Vad gör du förutom när du är mammaledig? Har du kontakt med någon annan från klassen?

Svar på tråden Nyfödda i Malmö