Nyfödda i Malmö
Hej!
Finns det fler än jag som just fått barn och bor i Malmöområdet? Mammagrupperna verkar dröja så det hade varit kul att kanske dra ihop en egen grupp eller bara en tråd för att ge varandra råd och stöd? Hör av dig!
Hej!
Finns det fler än jag som just fått barn och bor i Malmöområdet? Mammagrupperna verkar dröja så det hade varit kul att kanske dra ihop en egen grupp eller bara en tråd för att ge varandra råd och stöd? Hör av dig!
Hej girls! Jag bangar imorn tyvärr. Det är helt hopplöst att komma fram med vagnen i denna snön o mer ska komma imorn...Vi åker bort några dagar vid jul så God Jul o Gott nytt år om vi inte ses på Malmborgs innan :) Kramar/C
Hade också tänkt att ställa in imorgon. Var ute och gick idag och det var ganska svårt att ta sig fram. Vi kommer att åka till mannens släkt under mellandagarna, men vi får styra upp nya promenader eller någon fika efter nyår.
God Jul och Gott nytt år på er allihop!
Kram
Hej och god fortsättning på er. Hoppas ni haft en bra jul ??
Vår jul har varit bra och varat i några dagar, sista dagen idag . Det blev två övernattningar hos svärföräldrarna, vilket var super mysigt :)
Det ser väl tyvärr mörkt ut för en promenad snart, eller vad säger ni??
Själv har man firat jul först här nere i Limhamn sedan blev det en liten tur till göteborg för att fira med mannens familj och min mamma. Nu är man hemkommen, vilket är skönt.
Tror oxå det blir lite svårt att promenera med all denna snö, men om det håller i sig skulle vi kunna ta en fika i Limhamn centrum.
Gott nytt år på er allihop!
Själv har man firat jul först här nere i Limhamn sedan blev det en liten tur till göteborg för att fira med mannens familj och min mamma. Nu är man hemkommen, vilket är skönt.
Tror oxå det blir lite svårt att promenera med all denna snö, men om det håller i sig skulle vi kunna ta en fika i Limhamn centrum.
Gott nytt år på er allihop!
Någon som är sugen på en runda idag? Jag går ut om ca 1h hej hopp!