• marialovisa67

Nyfödda i Malmö

Hej!

Finns det fler än jag som just fått barn och bor i Malmöområdet? Mammagrupperna verkar dröja så det hade varit kul att kanske dra ihop en egen grupp eller bara en tråd för att ge varandra råd och stöd? Hör av dig!

• Svar på tråden Nyfödda i Malmö
  • carri83
    Rydis skrev 2010-12-10 10:48:21 följande:
    Jätte kul om du oxå följer med!
    Har inte varit på efterkontroll ännu. Skall dit på onsdag nästa vecka. Jag håller med att kroppen börjar kännas sam vanligt igen, förutom de där extra kilona som man har kvar Flört Känns som om man läkt ihop nu och det känns jätte skönt.
    Hej! Roligt att träffas! Ja röstar på fler promenixer :)
  • Rydis
    carri83 skrev 2010-12-10 18:08:14 följande:
    Hej! Roligt att träffas! Ja röstar på fler promenixer :)
    Detsamma! Vi får ta och styra upp någon ny promenad i nästa vecka. FIlippa sov jätte gott när jag kom hem och fortsatte sova i ca 1 timme, vilket hon aldrig brukar göra utan brukar vakna så fort vi kommit innanför dörren.
  • carri83
    stoltmammatilllillkillen skrev 2010-12-09 22:16:29 följande:

följer gärna med på en promenad jag med fast jag inte bor i limhamn....om det går?

Ska på efterkontroll imorgon hos MVC har ni varit på det ännu? Känns som kroppen börjar bli som vanlig igen, eller vad tycker ni andra?

Ja, klart, bara häng på, det är bara skoj att träffa fler nya mammor :)
  • aek82
    Rydis skrev 2010-12-10 19:25:05 följande:
    Detsamma! Vi får ta och styra upp någon ny promenad i nästa vecka. FIlippa sov jätte gott när jag kom hem och fortsatte sova i ca 1 timme, vilket hon aldrig brukar göra utan brukar vakna så fort vi kommit innanför dörren.
    Låter som hon uppskattade promenaden : ) Hoppas på att jag kan hänga på nästa gång.
    Trevlig söndag på er 
  • carri83

promenix på onsdag kl 13, nån som e sugen?

• Rydis
    carri83 skrev 2010-12-13 19:04:26 följande:
    Jag kan tyvärr inte på torsdag vid den tiden för jag skall till bm på efterkontroll kl 13.30, men annars skulle jag gärna ta en promenad senare eller tidigare samma dag alternativt på torsdag.

stoltmamma: Hur gick det på din efterkontroll?
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-13 19:04:26 följande:
    Jag är sugen på att följa med : ) Men kan även på torsdag eller senare/tidigare på onsdagen.
  • carri83

torsdag kan jag tyvärr inte men vi kan ses senare imorn om ni kan.

• aek82
    Rydis skrev 2010-12-14 15:55:56 följande:

Mig passar det 14.30. Skulle ni kunna då?

Jag kan den tiden. Var träffas vi isåfall??
Svar på tråden Nyfödda i Malmö