• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB: NEEEEEJ inte skita i frukosten!!! Dagens viktigaste mål och dessutom så är det skitviktigt att äta frulle när man ska ner i vikt, har med insulin och förbränning att göra!!!

• idiotblondinen

T1: Jag VET men jag känner mig inte mätt och belåten efter varken knäckebröd eller gröt. För det smakar inte gott! *beter mig som ett trotsbarn nu*

• Theresa1

IB: Näe nu skärper du dig! Filip är mognare just nu!!! Skojade bara Kan du inte "piffa" till knäcket då? Ha ngn krydda på eller ngt.

• idiotblondinen

T1: Jo, det kan jag... Potatiskrydda är gott. Men det smakar så flottigt... My mind is set on Nutrilett! Eller en Naturdiet-bar hade också varit gott... Fan vaniljsmaken är så jävla god *dregglar* Men nu ska vi se... Min förmögenhet ligger på 8 st enkronor och 14 st 50-öringar. *Rik*

• Sus69

Så Pilates avklarad och 17min (ca6km) på cykeln.. Nu ska det bli skönt med en dusch..

Tror ni jag kan äta julbord med gott samvete nu?

IB: Men havregrynsgröt är ju gott! Lika så knäckebröd med kanske lite aromat på..*mums*
    Håller med Theresa1, frukost måste du äta! Viktigt!!!

Strax tillbaks, ska duscha och göra i ordning min naturdiet!

• Sus69

VL: Min rygg har blivit bättre med pilatesen..*uppmuntrar lite*

• Theresa1

Marsmamma: Hur går det för dig *glömsk* Har du blivit peppad av din nya 2 siffriga vikt och kör stenhårt nu? Bra isf!!! Har du vägt sig i veckan eller? Är såååå nyfiken...

• Våra Liv

MARSMAMMA VAD BRA :-d JAG ÄR NOGBARA VAN ID ÖVNINGARNA SEN IGÅR ATT DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄÅR ÖMM I RYGGEN. ups caps.. iaf jag tvingade mig själv igår känner fortfarande av ischias kände jag men sket i det igår o körde på, nu kunde jag knappt ligga på ryggen svanken är mördad. får läka upp musklerna så jag inte förstör dom helt

ska iaf ut o gå sne när vi ska hämta sonen får ta en powerwalk till och frn dagis sen
    sen ska vi té IKEA woho

IB fy du måste käka frukost spelar ingen roll om du är mätt eller om det är äckligt.. ÄT NU! mars pankaka! *hytter med fingret*

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja, jag ska äta frukost... Det är bara det att det kommer inte att bli förrän efter lunch nån gång. Måste finurla fram ett sätt att få vad jag vill ha. Duktig du är förresten!

• ThereseLaurin

ib: kan du inte låna pengar av din mamma eller nån då???

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)